Volvo 300 in Hart v. Nederland (oud)
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;44705 schreef : Ik vind het echt zo'n Hart van Nederland-filmpje, m.a.w.: waardeloos. Leuk dat ze even aandacht besteden aan Daf en de Nederlandse productie van Volvo. Maar ook meteen weer even sneren, 'truttenschudder'. En dan de interviews z? knippen dat het lijkt alsof de eigenaren het lelijke auto's vinden. Waar-de-loos.
M'n zus had laatst ook een oproepje in Hart van Nederland, ze werd even geinterviewd enzo, hartstikke leuk. Maar toch moest haar dochtertje (m'n nichtje dus) even opnieuw 'helpen' de kerstboom optuigen terwijl die al twee weken stond. Het gaat dus alleen om leuke tv, niet om de waarde van de interviews enzo.
haha t is ook een truttenschudder harry
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;45085 schreef : haha t is ook een truttenschudder harry
aangezien ze een smalle wielbasis hebben. daarom had de renault 4 ook gelijk de bijnaam truttenschudder
Volgens mij heeft het daar geen klap mee te maken, maar met het feit dat de Daf vooral werd gereden door oude dametjes. Dat van die wielbasis heb ik nog noooit gehoord :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
En Hart van Nederland is op dat van RTL 4 na het baggerste nieuws wat er op de tv is.
- het begint bijna altijd met brand
- het eindigd bijna altijd met een beestje dat geboren/bijna verdronken of mishandeld is.
- wordt altijd opgevolgd door ergernis no.1 op de tv: Het shownieuws.
Nee ik begin niet over Piet Paulusma, ik vrees dat ik dan een ban krijg uitgedeeld.
Als was dat stukje over de volvo 300 dan wel onderhand het beste wat ze ooit hebben gedaan :woops:
- V300 register
- Verbannen
-
als je wel eens met een daf 44 voor het stoplicht gestaan hebt weet je precies waar ik het over heb :+
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;45104 schreef : En Hart van Nederland is op dat van RTL 4 na het baggerste nieuws wat er op de tv is.
Ben ik het absoluut niet mee eens! RTL-nieuws komt op mij vaak uitgebreider, objectiever en betrouwbaarder over dan het NOS-journaal.
Hart van Nederland daarentegen is inderdaad van een niveau lik-me-vesje. Gekscherend noem ik het altijd het 'LPF-nieuws'. Misschien moet ik dat maar eens omdopen in PVV-nieuws.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;45173 schreef : het schudden komt van de 2-cilinder motoren van de eerste DAF's. die lopen vaak stationair met een redelijke onbalans, zodat heel de auto een beetje van links naar rechts staat te wiegen.
als je wel eens met een daf 44 voor het stoplicht gestaan hebt weet je precies waar ik het over heb :+
Nou... dat had ik ook toen ik (met m'n vader) mijn 343 op ging halen.
Voor 't verkeerslicht en ook als 'ie gewoon stilstaat schudt 'ie redelijk erg:D
Nu moet ik toegeven dat ik het idee heb dat het stationair toerental iets te laag staat afgesteld.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;45179 schreef : Nou... dat had ik ook toen ik (met m'n vader) mijn 343 op ging halen.
Voor 't verkeerslicht en ook als 'ie gewoon stilstaat schudt 'ie redelijk erg:D
Nu moet ik toegeven dat ik het idee heb dat het stationair toerental iets te laag staat afgesteld.
Het lijkt mij ook dat het daaraan ligt, want een 343 heeft gewoon een 4-cilinder, en die is veel beter gebalanceerd dan zo'n twee-cilinder boxermotortje. Die schudden idd behoorlijk, maarja... het hoort erbij! :worship:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb geen toerenteller namelijk, en ik kan niet precies horen hoeveel toeren hij maakt. Ik schat 'm op 6-/700. Echt pruttelend.