Gezien . . . . .
- V300 register
- Verbannen
-
dus jij bent de eigenaar.
Zag de 343 al van honderden meters afstand, ik heb niet heel erg goed gekeken want `t regende nogal maar vind `t een vreselijke mooie auto.
Neusje erg OK ! ! ! En die bestickering is prachtig. Wat een mooie uitvoering zeg.
Het lijkt me een prachtige photoshoot worden met die twee auto`s naast mekaar.
Wordt idd pas in `t najaar want m`n Daf komt de garage niet uit zolang er nog pekel op de weg ligt. We wachten even betere tijden af maar de afspraak staat ! ! !
Ik weet niet hoeveel werk `t is (zal wel meevallen toch?) maar deze 343 moet echt behouden blijven.
Groet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Als het financieel allemaal ff mee blijft zitten, word hij wellicht helemaal opnieuw gespoten.
Owja! meteen een leuke vraag: Weet jij niet toevallig een leuke schuur/sleutelruimte waar ik mijn intrek kan afhuren?:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Alex lukte dat ook al niet al te goed voor zijn 343 en spuiten is erg duur ja. Is de bestickering nog te krijgen?
Ik heb misschien wel een adres voor je ja, wilde zelf al reageren maar is nogal prijzig als ik me niet vergis, daarom nog niet gereageerd.
Ik zoek `t voor je op en ik pb `t wel even.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;43937 schreef :
Owja! meteen een leuke vraag: Weet jij niet toevallig een leuke schuur/sleutelruimte waar ik mijn intrek kan afhuren?:humor:
euh? die vraag begrijp ik niet helemaal. Of verwacht je een stuk goedkoper te gaan?
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;44060 schreef : staat die 343 vaker in Arnhem? Ik heb 'm ook al eens gezien. In de buurt van Presikhaaf, klopt dat?
Jup!
Staat ook regelmatig een blauwe 343 van 79...en een donker rode 340...Ons huisje telt 5 3-series op dit moment geloof ik.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;44108 schreef : Jup!
Staat ook regelmatig een blauwe 343 van 79...en een donker rode 340...Ons huisje telt 5 3-series op dit moment geloof ik.
Hoezo aangestoken door een virus?
yeehaa!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
hier nog een door het volvo 300 virus aangestoken..Ovlov 3.6L;44141 schreef : Hoezo aangestoken door een virus?
yeehaa!