voornemens 2008
- V300 register
- Verbannen
-
enne harry, de km stand staat nog steeds zo laag hoor
maar t gaat om het totaal van de wagen, een auto die net een ton gedraaid heeft, is minder losgetrild dan een met hoge km stand, de hele koets slijt natuurlijk ook he
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;43022 schreef : Blokje met weinig kilometers=geen garantie (...) Natuurlijk is de kans iets groter bij een blokje met weinig km dat deze goed is. Maar automatisch aannemen dat een motor goed is.......Doe ik niet: km stand zegt weinig.
KonradW;43024 schreef : precies, dat weet je pas als je het blok gezien hebt, en hebt horen draaien
(...) maar t gaat om het totaal van de wagen, een auto die net een ton gedraaid heeft, is minder losgetrild dan een met hoge km stand, de hele koets slijt natuurlijk ook he
Dat blok wat ik nu gevonden heb is praktisch nieuw, als ik besluit hem te kopen moet ik hem eerst nog inrijden
Als ik dat blok overlepel vervang ik natuurlijk wel alles wat in de loop der jaren verdroogd/versleten is. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
die zou in mijn ogen prioriteit hebben
- V300 register
- Verbannen
-
:nono: Maar ik vind tot dusver de 340 n?t iets belangrijker dan de 360, omdat deze mijn dagelijkse auto is. Dus die moet sowieso tiptop in orde zijn. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
natuurlijk ook de nodige vakanties!
dit jaar te veel stress en te weinig vakanties genomen... je kunt het echt merken hoor!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
2. de rode 343 optimaliseren
3. Eruit komen wat ik met de blauwe 343 wil:+
4. een vakantie'tje naar zweden, en een leuk cadeautje voor mezelf mee naar huis nemen (staat nog in de kinderschoenen, maar de ideen zijn er)
5. weer een jaartje meer afvinken op school...
6. enz enz enz