wat heb jij net gekocht?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
niets tegen Oost Duitse automobielen, maar het waren niet te meest betrouwbare wagentjes die Trabi's ! ! !
- J. Ruiter
- Verbannen
-
sommige motoren uit een trabi die zijn idd niet goed door te lange stilstand,ik heb ooit een trabi gehaald uit duitsland met een motor die 23 jaar niet meer gedraaid had,2 nieuwe bougies..nieuwe mengsmering..en starten die hap..liep perfect dat motortje..Alex;43449 schreef : nou die oost-duitse degelijkheid kan echt niet tippen aan een opel blokkie, hoor!
niets tegen Oost Duitse automobielen, maar het waren niet te meest betrouwbare wagentjes die Trabi's ! ! !
welke punten waren dan niet betrouwbaar?ik heb er nog steeds geen problemen mee gehad met mijn trabi.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je een Opel blok [dan praat ik over de oude gietijzer blokken] op zijn tijd zijn natje en droogje geeft dan kan zo'n blok wel 3 tot 4 ton meegaan en dan pas ga je eens nadenken over een revisie beurt :yesyes:KonradW;43443 schreef : .....slopelblokje. kun je beter naar iets anders met meer kwaliteit kijken
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb vanmiddag dan eindelijk de thermostaat voor mijn ??npuntvierblokje gehaald:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-