TomTom uit de auto gestolen bij de pomp :(
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kaalplukken die kip!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gelukkig zijn niet alle Polen zo, wij hebben sinds kort 2 polen als buren en die zijn ontzettend rustig en vriendelijk. Ze werken ook echt ongelofelijk hard, ongeveer 20 uur per dag, dus veel tijd om herrie te schoppen blijft er niet over... (of ze doen 20 uur per dag overvallen en jatten TomTom's enzo... :humor: )
Nee ik kan niet helpen, want ik zap weg als ik reclames zie van andere automerken. :yesyes: Vraag het eens aan Conrad, die heeft nog wel eens de neiging om te verdwalen in autoland... Volkswagens, Renaults, BMW's enz... :humor:Dutchie;42172 schreef : Nee, dan laten ze een tijdschrift met een poes op de cover zien. Zoals in die reclame van de Toyota .... eh.... help me eens?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;42214 schreef : Nee ik kan niet helpen, want ik zap weg als ik reclames zie van andere automerken. :yesyes: Vraag het eens aan Conrad, die heeft nog wel eens de neiging om te verdwalen in autoland... Volkswagens, Renaults, BMW's enz... :humor:
Whahahahaha, daar gaan we weer, Conny!

Edit: Op m'n werk zijn er sinds kort ook 4 Polen bijgekomen. Als ze werken doen ze dat goed, maar als er niks te doen is zijn ze heel vervelend... En ik kan ze niet verstaan :+
- V300 register
- Verbannen
-
en ik weet dat diegene nog iets van een pootje wil gelast hebben
dat JIJ zou meebrengen ofzo..
maarja, DAAR heb ik niets meer van vernomen
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;42214 schreef : *&^%^ Balen van die TomTom, brutale hond dat ie is...
Gelukkig zijn niet alle Polen zo, wij hebben sinds kort 2 polen als buren en die zijn ontzettend rustig en vriendelijk. Ze werken ook echt ongelofelijk hard, ongeveer 20 uur per dag, dus veel tijd om herrie te schoppen blijft er niet over...
tot ze een keer de boel bij je wegjatten,of tegen je auto rijden
zie dan maar eens aan je centen te komen
want ja van een kale kip valt nie te plukken:S
dan ben je er niet blij meer mee
tentweede helpen ze hier mooi de economie naar de klote
ze pikken ons werk in,moet je nie hebben
ik zeg opzouten ,mee die polen ,roemenen,joegoslaven en weet ik het ammel
die marrokanen die heel de dag over straat kuieren ,kunnen ze beter in de kwekerij zetten
- V300 register
- Verbannen
-
de helft voert geen flikker uit, en loopt de hele dag thuis uit ze neus te vreten voor de tv.
maar zodra d'r ook maar iets is staan ze wel met een grote bek bij de overheid van ga er eens wat aan doen. en dan houden ze hun handje weer op van, kom maar geef me maar geld.