volvo 340 bijna plat gereden
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2007 19:36 #626742
door V300 register
volvo 340 bijna plat gereden is gemaakt door V300 register
Nou ik had gisteren weer geluk op de snelweg. Ik rijd met mijn 340 op de A4 van Den Haag richting Amsterdam. Ik tufte op de linkerbaan 110 dan rijd je net iedereen netjes voorbij. Komt er een mercedes de snelweg opkachelen... schuin voor mij rijd een busje en ik zit er naast. Wil meneer zonder over zijn schouder te kijken gelijk de linkerbaan op. En ik zat in zijn dodehoek.
En mooi dat ie hem er tussen prakt. Dus dat was effe hard ankeren... Ik dacht nog kan hem wel vol in de zijkant rijden maar daar hebben we allebei niets aan....
grt No?
En mooi dat ie hem er tussen prakt. Dus dat was effe hard ankeren... Ik dacht nog kan hem wel vol in de zijkant rijden maar daar hebben we allebei niets aan....
grt No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2007 00:14 #689257
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 bijna plat gereden
Ja, idioten heb je er altijd tussen zitten. En meer mensen op de weg == ook meer idioten.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Zoiets is mij ook een keer overkomen, overigens. Ben ik toen zo van geschrokken dat ik de rest van de dag hoofdpijn had en misselijk was. Mijn nek was helemaal vastgeschoten van de schrik, met bovenstaande klachten als gevolg...
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Zoiets is mij ook een keer overkomen, overigens. Ben ik toen zo van geschrokken dat ik de rest van de dag hoofdpijn had en misselijk was. Mijn nek was helemaal vastgeschoten van de schrik, met bovenstaande klachten als gevolg...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2007 01:49 #689262
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 bijna plat gereden
Pfff. Ik snap wat je bedoelt. Ik heb er dagelijks met werk mee te maken. Rij dan in een VW LT busje/Iveco/o.i.d./net-geen-vrachtauto en dan ben je vaak de pineut (omdat je net de 120 niet haalt). Ben zelf ook geen lieverdje, maar dit soort acties komen voort uit domweg niet goed uitkijken. Kan ik me kapot aan ergeren. Meestal reageer ik ook niet zo lief.
(Ook) in de 343 merk ik dat mensen denken dat ik niet mee zou kunnen komen met de rest van de automobilisten...niets is minder waar. (en daar komen ze dan ook achter als ik op gang ben gekomen
)
(Ook) in de 343 merk ik dat mensen denken dat ik niet mee zou kunnen komen met de rest van de automobilisten...niets is minder waar. (en daar komen ze dan ook achter als ik op gang ben gekomen
Moderators: Mark Smeets