Luisterlijst
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Van die combinatie heb ik dus vaak mogen 'genieten'...
Mijn voorkeur gaat nu dus uit naar oudere muziek, dus oudere punk tot jaren '90 en Metal. Trash Metal gaat nog net maar niet te vaak.
Net als Erik hangt mijn stemming er erg vanaf van wat ik graag horen wil op dat moment.
Gisteren was het van Agent Orange - Dead Kennedy's tot RANCID - NOFX - NO USE FOR A NAME - NO FUN AT ALL - ZSK (zo af en toe Duitse Punk of de Hollandsche Heideroosjes). Vandaag was het ...And justice for all - MetallicA, PeterPanSpeedrock, MegadetH, Blind Guardian...
Morgen heb ik op zich wel weer lekker zin an het raggen op de muziek van JOVINK.
that's about it.
- V300 register
- Verbannen
-
Qua muziek is het bij mij heel erg uiteenlopend. Eigenlijk kan ik alle stijlen wel waarderen, behalve metal, dat is echt te moeilijk voor mij. De laatste tijd is het erg veel soul, o.a. Curtis Mayfield, Otis Reading, dat soort... Van moderne dingen luister ik naar Animal Collective, als iemand dat wat zegt. Een beetje vreemd, maar wel lekker!
Eigen band heb ik ook: www.spiderjames.com De muziek die nu op de site staat is wat oud. De nieuwe cd is in de maak. Je kan het proces volgen op onze blog. Zelf speel ik gitaar en pedalsteel.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Mijn voorkeur naar radio gaat uit naar Radio 2 door de week en Sky Radio, 's avonds en in het weekend
- V300 register
- Verbannen
-
Klinkt goed jullie muziek!Lucluc;39757 schreef : Dit is wel een leuk topic!
Qua muziek is het bij mij heel erg uiteenlopend. Eigenlijk kan ik alle stijlen wel waarderen, behalve metal, dat is echt te moeilijk voor mij. De laatste tijd is het erg veel soul, o.a. Curtis Mayfield, Otis Reading, dat soort... Van moderne dingen luister ik naar Animal Collective, als iemand dat wat zegt. Een beetje vreemd, maar wel lekker!
Eigen band heb ik ook: www.spiderjames.com De muziek die nu op de site staat is wat oud. De nieuwe cd is in de maak. Je kan het proces volgen op onze blog. Zelf speel ik gitaar en pedalsteel.
Ken je toevallig deze band
www.t-99.com/home.html ?
Vind ik erg goed !
- V300 register
- Verbannen
-
ik zit toch veel bij veronica, en laatste tijd een beetje ouderwetse rock & roll noemen ze t, maar met moderne invloeden... maar dan staat er zo iemand op zo'n contra bas te spelen..raggen.. geweldig geluid!
- V300 register
- Verbannen
-
Voor mij veel:
Jazz
Acoustic
Rock
Soul
R&B
maar af en toe ook Slam FM en Nederlands.. oeps. eigenlijk alles dus!
Zelf zing ik wel maar ik ben nog bandloos..

- V300 register
- Verbannen
-
op de radio q-music of 538
arrow classic rock op de werkvloer (dus op de bouw)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-