wat ga jij dit weekend doen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mc Donalds? Bah!
De kids gewoon loslaten in de tuin en ze vermaken zich prima! Hapje en drankje er bij en de ouders zijn ook tevreden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zaterdag eerst werken, daarna even ergens een hapje eten en dan uit in Amsterdam. Dan zondag naar n goeie vriend in Utrecht, naar de bios enzo en 's avonds wat eten iets in die richting
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
slb_340;64966 schreef : Ik ga komend weekend uit met de vrouw van Jeroen van Bodegom. En blijf tevens in Oosterhout logeren
.
en nu is Herma zwanger... :f
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;65658 schreef : Praag is een hele mooie stad! Daar kan je veel mooi plaatjes maken. Ik ben er eens met een school excursie geweest. Met name de beroemde brug waar ik de naam van ben vergeten is prachtig! Het hele centrum is eigenlijk super leuk.
Beetje late reactie, maar die brug heet Karelsbrug. Mooi ding idd, maar wordt nu helemaal gerestaureerd, dus niet meer zo mooi als een paar jaar geleden. Het eindresultaat zal wel prachtig zijn!!
Praag is sowieso heel mooi. Ik ben nog niet in veel buitenlandse steden geweest, maar Praag blijft hoe dan ook favoriet! :worship:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
+1Dutchie;66215 schreef : Praag is sowieso heel mooi. Ik ben nog niet in veel buitenlandse steden geweest, maar Praag blijft hoe dan ook favoriet! :worship:
En...ga je die zelf gebruiken?volvo freak;66226 schreef : zie hier de radio die ik heb via de sloop