wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
[woeste modus]Dat had ik in ieder geval wel gedaan! Wat een asociale stinkhond...Dutchie;59204 schreef : Wat heb je gedaan trouwens, die vriend eraf geschopt?
Een poosje geleden waren er een paar idiote kids die hier in Oosterhout 2 voetafdrukken op alle achterkleppen van Ford's Ka's plaatsten... Als ik ze dat had zien doen was het :cry3: geblazen... Je hebt met je poten van andermans spullen af te blijven... Ook al is het een Ford Ka of een Kadett van 2 tientjes...
Heeft hij ook een auto? Dan wil ik er wel eens overheen lopen met een paar speciaal daarvoor aangeschafte zachte pantoffeltjes...
Blij dat ik niet zulke vrienden heb, want dat zou me veel vrienden kosten...
[/woeste modus]
Zo, dat lucht op...
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
slb_340;59195 schreef :
Wel lekker ritje!
......ik zeg - gatverdamme wat een lelijke opel kadett. Hij zo.. goedkope kutslopels ......(
)
[woest modus aan]
slb_340;59195 schreef : Opzich wel lollig, maar vind het te asociaal.. niet dat diegene (zichtbaar) zuunig op zn Opel Kaaaa-detje was... maar toch.
[woester modus nu aan]Opzich wel helemaal niet lollig, lekker als je schade aan je auto heb na zo'n, niet met woorden te verklaren, rot streek, kijken wat hij doet als iemand over zijn auto loopt
PS
zulke personen reken ik niet tot mijn vrienden[/woester modus nu aan, en nog steeds aan]
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
zet die woestmodus maar uit,voordat hij op de helft was heb ik m dr af getrokken.
Ik bedoelde - het idee (lopen over een auto) krijg ik de lachstuipen van. Maar - het k?n/mag gewoon niet. Zo aso.
Idd wat jullie zeggen - t kan er zo lelijk uit zien maar je bent er nog wel trots op en dan zijn 'n paar deuken echt vervelend.. (of voetstappen oid)
Hij heeft volgende dag trouwens wel n briefje onder de ruitenwisser gedaan
... hij belde me later nog - da's wel netjes. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.