wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Heb zelf gister ook gevlogen (met het doel boven in de lucht uit te stappen), maar het vliegen zelf bevalt me echt beter! Echt vet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Eindelijk iemand die de aftiteling LIKET
Was de grap toch niet voor niets. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat was dat met "er staat HALLO"?
Ik zou ook nog wel eens uit een vliegtuig willen stappen, lijkt me wel zo'n beetje de ultieme kick.
Qua vliegen is een heteluchtballon nog wel het mooiste dat ik gedaan heb. Vooral het uitzicht in combinatie met die stilte wanneer de brander (HEET!) uit staat is geweldig...
- V300 register
- Verbannen
-
Slordige pilote whehe
- V300 register
- Verbannen
-
We zijn over Heerde gevlogen waar wij (behalve de pilote) vandaan komen, de ouders van een vriend hadden met theedoeken (ofzo) "hallo" in de tuin 'geschreven'
En de buren stonden ook mee te zwaaien in de tuin. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
punkazz;179874 schreef : Tsja, dat was haar logboek (waarin de vlieguren staan), niet van levensbelang om het zo maar even te zeggen (we wisten dat die 'kwijt' was)
We zijn over Heerde gevlogen waar wij (behalve de pilote) vandaan komen, de ouders van een vriend hadden met theedoeken (ofzo) "hallo" in de tuin 'geschreven'En de buren stonden ook mee te zwaaien in de tuin.
Tja, het is natuurlijk een hele belevenis voor de mensen in Heerde als ze voor het eerst van hun leven een vliegtuig zien. Kan me voorstellen dat sommigen ook bang waren, net zoals bij de eerste stoomtrein.......:w00t:
Het is wel een mooie plek waar jullie wonen. Lijkt me redelijk centraal in Nederland liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;179892 schreef : Tja, het is natuurlijk een hele belevenis voor de mensen in Heerde als ze voor het eerst van hun leven een vliegtuig zien. Kan me voorstellen dat sommigen ook bang waren, net zoals bij de eerste stoomtrein.......:w00t:
Whahahaha :humor:
Jij ook altijd met je genitale briljante flauwe opmerkingen
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dutchie;179899 schreef : Jij ook altijd met je genitale briljante flauwe opmerkingen
Beetje lullig, zo'n genitale opmerking.. echt een beetje kut van je :+
- V300 register
- Verbannen
-
Dit soort kleine dingen maken heel veel mensen gelukkig in Heerde inderdaad. Veel 'eenvoudige geesten' 
Grootste nadeel:Erik;179892 schreef : Het is wel een mooie plek waar jullie wonen. Lijkt me redelijk centraal in Nederland liggen.
Zonder goede aansluiting op het openbaar vervoer, het dichtstbijzijnde grote treinstation is Zwolle of Apeldoorn, beide een half uur rijden. Met de bus hetzelfde of meer. Het is redelijk centraal, maar toch ook erg achteraf allemaal, je zit achter de Veluwe en van de andere kant achter IJssel. Het is toch een vrij afgezonderde gemeenschap. Ik heb wel eens het idee dat er daarom ook nog met accent wordt gesproken, ondanks dat het al zover van het echte oosten af ligt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
[YOUTUBE]8oFbWEW69CM[/YOUTUBE]
en natuurlijk hopen op zo'n momentjes als bij 0:58