wat ga jij dit weekend doen?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
(Ik heb afgelopen weekend overigens eindelijk mijn 9000 weer op de weg gekregen (ja lach maar), na een volledige koprevisie en een nieuwe startmotor. Koprevisie uiteraard laten doen, maar verder alles zelf. Leuke maar enorm pittige klus... Nogal volle bende onder de motorkap.)
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;160870 schreef : Ik heb een dealer een plezier gedaan.
Perfecte auto, was MY90, nog geen 41000 km op de teller, wat gebruikelijke seniorenschade, heb tot vandaag 1445 om te beslissen, gaat anders dinsdag ochtend de pers in, hele mooie faire prijs.
Om zomaar wat te ori?nteren: welke richting gaat de prijs op, is het een vario en is het NL of BE kenteken?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tj??rd;160916 schreef : (Ik heb afgelopen weekend overigens eindelijk mijn 9000 weer op de weg gekregen (ja lach maar), na een volledige koprevisie en een nieuwe startmotor. Koprevisie uiteraard laten doen, maar verder alles zelf. Leuke maar enorm pittige klus... Nogal volle bende onder de motorkap.)
Ik lach niet, maar zeg wel: ZIE JE WEL! :yeah:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vergewis je er wel van dat je de goede thermostaat hebt, er zijn twee verschillende namelijk.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
hahaha, dat is een grapje toch? toch? toch?????ik bestel de thermostaat op kenteken.,dan kan er niet veel fout gaan hopelijk
'bestellen op kenteken' werkt in mijn beleving alleen voor auto's tot pakweg 10 a 12 jaar oud. Alle gegevens voor 1995 zijn per definitie onbetrouwbaar.
voorbeeld = oliefilter voor de GLE. als ik het type zou nemen wat de onderdelenleverancier op zijn beelscherm krijgt na invoer van het kenteken, zou ik de linker meekrijgen.
Terwijl Volvo af-fabriek filters monteerde die technisch identiek zijn aan het Mann W917/1 filter wat je rechts ziet.
met een ongeveer 4x grotere filter capaciteit?
[ATTACH]2838[/ATTACH]