wat ga jij dit weekend doen?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Daarna

Morgen heb ik mijn Laatste Schooldag, eens lekker de school op z'n kop zetten.
Ik zag al een klasgenoot met een Nissan Sunny uit 1988 met 16 kratten bier achterin. Dat belooft wat :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

Verder moet ik nog is kijken hoe ik foto's van Polen online kan zetten zodat mijn vrienden ze kunnen downloaden en...
De 360 verder demonteren... Injectie-kabelboom ligt al los, nog enkele kabeltjes van de gewone kabelboom en dan motor losleggen om hem uit de auto te vissen... Hij staat nu inmiddels ook binnen, zal straks is een foto'tje posten van mijn nieuwe werkstekje, lekker handig, droog en plaats genoeg voor materiaal...EN THUIS!
- V300 register
- Verbannen
- 

- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

- J. Ruiter
- Verbannen
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

volvofiel;142343 schreef : Wat ga je met die motor doen? Is 'ie kapot ofzo? Of wil je de motorruimte opnieuw spuiten?
Roestgaten rond de veerpoten en nog wat andere kleine plekjes.
De auto zal idd in zijn geheel worden overspoten (om hem weer mooi strak te krijgen), dus dan kan het motorruim ook direct mee.
Zelfs al moest er in het motorruim niet gelast worden, dan ging hij er nog uit, al was het maar om de zaak te inspecteren en her en der wat roestplekjes kaal te schuren!
Als ik dan toch de hele auto moet laten spuiten, dan doe ik ook liever geen half werk!
Zal nog redelijk wat tijd gaan kosten, want overal zit zo'n vettige dinitrol laag op! Heb hier op het werk van een meesterlasser (Europees gecertificeerd meesterlasser!) al gehoord dat die dinitrol wss een stuk in de plaat gebakken zit en het lassen heel moeizaam zal gaan!
Die dinitrol laag moet er dus eerst af worden gehaald, maar ik kan niet direct een solvent vinden waarmee ik het eraf zou krijgen...
Iemand idee?n?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

Er zat op m'n eerste 343 een soort teer op de schermen, heb ik er deels afgekregen met bovenstaande.
- J. Ruiter
- Verbannen
- 

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 

(Eerst even de "nieuwe" pc die ik van mijn broertje geleend heb zolang hij aan het verbouwen is fatsoenlijk op orde krijgen)
- J. Ruiter
- Verbannen
-