wat ga jij dit weekend doen?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Meuk bestellen: Prijzen en winkels vergelijken op www.tweakers.nl , maar bij Alternate zit je op zich prima en het is lekker in de buurt voor je.
- PC afkoppelen van het lichtnet;
- Jezelf even aarden tegen de statische elektriciteit;
- PC open trekken;
- HD er bij hangen;
- Geheugen erbij prikken;
- PC dichtmaken;
- PC aansluiten en opstarten!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Enniewees: Het schijnt dat er a.s. weekeind een stuk of 24 man wat gaat rondcrossen in de biesbosch, en daarna lekker een uurtje op een fluisterboot ronddobberen :yesyes:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;137995 schreef : 3 monitors (de 3 grootste) op 1 pc
1 hobbypc + monitor
1 laptop voor de speel
1 monitor waar ik op aansluit waar ik op dat moment mee wil spelen
3 monitors op 1 pc is best fijn :yesyes:
Hmmm, ik had maar 2 21" en 1 17" op m'n main bureau, een 17" op een dia standaard (beide 21" voor de linux bak beide 17" voor windows met midi spul), 17" op bureau 2 voor een kloon mac, 21" voor een sun en een 3e bureau met 21" voor een mac. (het 2e bureau is ingestort) Sinds Tabitha in huis is heb ik een 15" tft (de hare) en sinds vorige week een 20" tft van de baas voor bij de werk laptop.
Op zich wel jammer dat m'n nieuwe PC geen AGP slot meer heeft, anders had ik daar een matrox 550 in kunnen schroeven, 3 schermen lijkt mij ook wel leuk
M'n muziek spul (mengpaneel, stapeltje modules, synth, gitaren e.d.) moet ik ook weer eens opbouwen, maar dan moet er kwa computers uitgemest worden. Eens kijken of die Atari STe of Falcon nog goed bruikbaar zijn voor MIDI. (lees, of ik nog software kan vinden)
setsunakaede;138005 schreef : hehehehe.... Het is mijn werk al, dus naast mijn eigen pc's en die van mijn vriendin doe ik helemaal NIETS!!!! aan dat soort zaken. 50-60 uur per week toetsenborden onder mijn handen vind ik meer dan zat (40 uur werk, + 's avonds en in het weekeind achter de pc "ontspannen")
Groot gelijk en aan de pc's thuis doe ik ook het liefst zo min mogelijk. (ik klus niet voor niets aan auto's thuis ipv computers
- V300 register
- Verbannen
-

WBT nieuwe pc: Er is nu een ATI (amd...) kaart die 6x mini-displayport aansluitingen heeft. Even klooien met wat verloopjes en daarna een kratje wodka drinken (om de pijn in de portemonnee veroorzaakt door de aanschaf van al dat moois te verzachten) en je kan 6!!!!! monitors op 1 grafische kaart aansluiten.
En mocht je dan nog steeds te kort hebben: met slechts 4 van die mooie kaartjes kan je de maximale 24 monitors al aansturen. Moet je wel 4x minimaal PCIe x8 op je moederbord hebben..., maar daar heb je natuurlijk wel op gelet bij aanschaf. Toch? :+
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-