wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
een lady gaga jurk?:humor:setsunakaede;136166 schreef : :crazy2:Ik ben geen nijlpaard, jeroen... Zonder dus. Heb je ooit al geprobeerd in een kano te stappen met galajurk???:crazy2:
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvo freak;136203 schreef : likt me een ged ideetje voor een evenement..
Ik heb het hier in Limburg eens gedaan met de zwemclub toen ik nog zwemles gaf, was wel gaaf. We hebben ook vaker gesurvivald, abseilen, tokkelen en in een grot lopen zonder verlichting, met alleen een touw langs de muur. Was altijd wel leuk.
Vooral dat tokkelen was cool, toch raar om over de rand te stappen terwijl je in een zelf gemaakt harnass hangt.. moet je jezelf wel vertrouwen
Maar Zuid-Limburg is ook niet om de hoek natuurlijk.... :no:
Zuidelijker dan Valkenburg gaat bijna niet
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wij hebben een 'rustig weekendje' gehad. Gisteren inderdaad shoppen en geslaagd, Tabitha heeft d'r camera. (een Samsung WB550 )
Vandaag door het slechte weer niet gewandeld en Lijntje heeft nog steeds verse olie nodig, dus maar rustig aan doen. Vanochtend de schakelaar van het licht beneden in de gang vervangen door ene bewegingssensorschakelaar (of hoe je zo'n ding ook noemt) en meteen de lamp vervangen (11W spaarlamp vervangen door 60W normaal... minimaal 40W te schakelen en minder dan 60W hadden we niet... naast 11W spaar) en daarna de kleden onder het bed maar opgegraven (bed uit elkaar) en weg geflikkerd... daarna verder opgeruimd. (en daarmee de halve slaapkamer verbouwd)
- J. Ruiter
- Verbannen
-