wat ga jij dit weekend doen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
mwa, ik denk dat ik straks toch wel redelijk bij zo'n niveau in de buurt zit en er misschien wel bovenuit kan komen.v0lv0freak;133760 schreef : Ik denk niet dat Anjo dat met zijn 24 speakers gaat halen
was inderdaad wel de ziekte ik heb dat alarm al niet al te kinderachtig afgesteld maar elke paradewagen stond ie te loeien op de afstandsbediening.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
jos,dan ben ik benieuwd hoe je dit liedje dan in amerika moet laten horen..met veel piep..piep..voor de schuine tektsten?Jos360;133838 schreef : Zelf ben ik ook Jos uit Oss, niet dat ik daar zo trots op ben maar toch. In dat interview met hem op Omroep Brabant (check Youtube) kun je wel zijn onvervalst Brabants dialect horen. Mooi vind ik zelf.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ook al "Brabantse nachten zijn lang", "Het dondert en het bliksemt" en "Dans je de hele nacht met mij" proberen te introduceren, maar ze snappen er niks van. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maarja, wat ging er vroeger naar amerika? Uitschot en fortuinzoekers. Ik kan me voorstellen dat de carnavalskleren een lelijk overgewicht op hun bagage heeft veroorzaakt bij het inchecken en dus maar thuis is gebleven :humor:
Maargoed, ons idee van de dag: We gaan Margriet haar nieuwe auto oppikken :worship: En dan moet ik geloof ik nog wat aan Margriet haar fiets klussen in een veel te koude en te krappe schuur...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
setsunakaede;133887 schreef : LOL... En dan te bedenken dat een deel van amerika toch echt zo hollands als het maar zijn kan is! (New York heette eigenlijk Nieuw Amsterdam, voordat het verkocht werd enzo...)
Maarja, wat ging er vroeger naar amerika? Uitschot en fortuinzoekers. Ik kan me voorstellen dat de carnavalskleren een lelijk overgewicht op hun bagage heeft veroorzaakt bij het inchecken en dus maar thuis is gebleven :humor:
Maargoed, ons idee van de dag: We gaan Margriet haar nieuwe auto oppikken :worship: En dan moet ik geloof ik nog wat aan Margriet haar fiets klussen in een veel te koude en te krappe schuur...
Ze heeft een nieuwe auto, waarom dan de fiets repareren?
Vandaag naar oldenzaal, carnaval vieren. En morgen brak aanwezig zijn op het werk in Oldenzaal. Ik snap niet dat het bedrijf open moet, half oldenzaal ligt in zijn bed te ronken
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-