wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;128418 schreef : Met vaag Canadees bier dat eigenlijk helemaal niet smaakt.
Begrijpelijk dat je dan terug komt :nono:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Enneuh Marcel, Amerikaans en Canadees bier is het dichtste bij water dat je kan vinden wereldwijd geloof ik. Ranzige bocht.
Ik zag net mijn 360 weer staan en mijn handen jeuken echt om verder te gaan. Ik baal dan ook gigantisch dat hij in een stalling staat waar ik niet kan werken.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;128442 schreef : Enneuh Marcel, Amerikaans en Canadees bier is het dichtste bij water dat je kan vinden wereldwijd geloof ik. Ranzige bocht.
Vandaar dat Heineken ook populair is daar :+
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;128397 schreef : Is toch juist ideaal om te driften :+
Als je eerst genoeg gang kan maken wel, maar de laatste berichten waren dat je tot de 5e versnelling vol gas kon opschakelen zonder dat je meer dan 20 meter afgelegd had.....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
American beer is like sex in a canoe: It's f***ing close to water:oJos360;128442 schreef : Ja Stefan, ik ben die gekke Amerikanen helemaal beu! Stomme mensen. (Ik vlieg over 2 weken weer gewoon terug hoor :+ )
Enneuh Marcel, Amerikaans en Canadees bier is het dichtste bij water dat je kan vinden wereldwijd geloof ik. Ranzige bocht.
Ik zag net mijn 360 weer staan en mijn handen jeuken echt om verder te gaan. Ik baal dan ook gigantisch dat hij in een stalling staat waar ik niet kan werken.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-