wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
yeehaa!..de zwarte pieten in het daschboardkastje,de achterbank plat..heb je echt veel ruimte..volvomaniac;75896 schreef : Jeroen begrijpt em. Pakjes glt13? Veel te klein. Eerder pakjes fh12, met oplegger?
- J. Ruiter
- Verbannen
-
moet ie wel uitkijken voor de kuilen die de duitsers steeds graven..ze vinden het nog steeds leuk..kuilen..Kevin;75897 schreef : Haha, morgen komt hij ook in Scheveningen en gaat per cabrio bus door de stad met z'n pieten. Tot volgende week
- J. Ruiter
- Verbannen
-
.. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga morgen autobahn cruisen met een heaup Ferrari's & Lambo's & Porsches. Gewoon even een funmiddagje blazen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gelukkig, de auto is niet krom, maar daarover meer in de topics over mijn autootje.setsunakaede;75867 schreef : (...)
Oh ja, en morgenochtend even naar een autoschadehersteller om te controleren of mijn auto toevallig niet t?ch krom is geworden van dat paaltje, hij trekt wat meer naar rechts dan daarvoor en het verbruik is ook behoorlijk verslechterd.
Straks nog even een bijrijdersstoel uit mijn auto peuteren, een recaro in mijn autootje schroeven, en een recaro van de bestuurders- naar de bijrijdersplaats schroeven.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-