De 300: Transporteur Van Ongewoon Spul
- V300 register
- Verbannen
-
Fietsen heb ik ook genoeg versleept! Soms met klep open, soms met klep dicht, maar passen doet het altijd!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvodieselaar;39101 schreef : daf 33 motor op de (omgekeerde) achterbank van n sedan. Ging nl niet achterin omdat daar al onze bagage van n weekendje weg lag, en n uitlaat van voor naar achter. Wel in stukken uiteraard.
haha... ik een 44 motor op de achterbank ! ! ! In de kofferbak pastte dit niet door de hoogte van de klep en de hoogte van blok incl. carb.
en verders vervoert het beessie mij ELKE DAG... :groovy:
(behalve vrijdags, dan ga ik met de DAF/V66...)
- V300 register
- Verbannen
-
Carioca;39068 schreef : Een behoorlijk groot bankstel. Dat moest op de imperiaal op het dak:D Ik heb een sedan, dus al te grote dingen krijg je niet achterin.
Trouwens, wat is qua gewicht het maximum wat jullie aan de trekhaak hebben gehad? Mijn 1.4 mag volgens het kentekenbewijs 1000 kg geremd trekken, nou is een 1.4 toch al niet zo snel, met dat gewicht aan de haak heb ik het idee dat ik 'm niet eens meer van z'n plaats krijg:D
Haha, zo moest ik weleens met een BMW 318 4 bankstellen en 2 fauteuls (of zoiets) vervoeren. 3 bankstellen en de 2 stoelen op een aanhangwagen van 1,5m bij 2m. En een bankstel op 't dak van de auto. Best lache, iedereen kijken en :crazy2:-doen
- V300 register
- Verbannen
-
:crock:
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;39156 schreef : Het gaat nu niet om BMW of andere Duitse rommel maar om Volvo, en wel de 300-serie! :flame:
:crock:
Dat :crazy2:-doen..........was dus vanwege dat die maat van mij BMW rijdt........
- V300 register
- Verbannen
-
Rond 1997 had ik een Winner. Na een verbouwing hadden we uit 2 ruimtes van 7x14 meter tapijt gehaald. Het moest van Odijk naar Bunnik. Ik heb toen onbeschoft en volledig onverantwoord veel oude rollen tapijt op dak gebonden. Ik had van de stalen balken als imperiaal. Ik wist zeker dat ik een boete zou krijgen als de politie mij zag. Maar zijn er regels voor? Ik wist ook dat ik om zou kieperen als ik te scherp de bocht nam. Het gewicht was veel, veel te veel. Maar het lukte. De auto gaf geen krimp.
- V300 register
- Verbannen
-
Nouja, t moet avontuurlijk zijn he.
Toen ik nog op het ROC Nijmegen zat, begin dit jaar, staakten de bussen een keer. Dus ik was al met de auto gekomen, maarja dan moet de rest van de klas naar het station komen!
Nou toen zaten we daar met zn achten in de 340! 3 voorin, 4 achterin en 1 in de achterbak! Het was heel lollig:D maar niet comfortabel (voor hun want ik had natuurlijk de bestuurdersstoel voor me alleen). Wil ook niet weten wat de politie had gezegd als ze dit hadden gezien haha.
(Offtopic: mijn ouders hebben ooit (met een Duitse auto..) een Kerstboom op het dak mee naar Oostenrijk genomen over de Autobahn..
Ze wilden geen neppe...) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heb ooit een ongeremde aanhangwagen vol stoeptegels (waaronder enkele betonnen grindtegels) van Oosterhout naar Oss gereden. Bovendien zat mijn toenmalige auto (340 sedan) ook nog vol met 5 personen.
Remmen is in zo'n situatie een heeeel aparte ervaring.....
- V300 register
- Verbannen
-