Het begin van een eigen "website"
- V300 register
- Verbannen
-
Hyves, Multiply en blogspots het is allemaal heel mooi maar iemand anders zit er achter en wil toch bepalen wat er gebeurd.
Lekker onafhankelijk, daar kies ik voor. "Mijn" website is helemaal van mij alleen.
Maar daarbij, het ziet er gelikt uit hoor met de donkere achtergrond en lettertype.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@ Frans: Ik snap zeker waarom je beter voor een geheel eigen website kan gaan. Maar dit was voor mij de ultieme mogelijkheid om voor minimale inspanning, maximaal resultaat te behalen. Bovendiendien is die hele kleine banner en het blogspot.com in de naam het enige wat er niet zelf te bepalen valt.. En dat voor een kleine moeite van opbouwen, nog geheel gratis ook.
@ Jeroen zonder achternaam: Ga je gang, niemand houdt je tegen hoor :]
- V300 register
- Verbannen
-
Heehee is dat eens gaaf! Er wordt voor mij gewoon columnruimte vulling geregeld!rwdstudent;38466 schreef : Oke, moet zeker lukken. @ Diede, wanneer is de deadline? :]
Frits: Eerstvolgende is begin December:groovy:
Overigens: geheel zelfgebouwde website is leuk, maar ook veeeeeel werk. Wat jij doet, Frans, is uiteindelijk ook niet eens helemaal zelf. Als je het echt helemaal zelf wilt doen, moet je echt zelf gaan codekloppen in Notepad, maar alleen gekken doen dat (ik dus).
- V300 register
- Verbannen
-
zeker dat frontpage van office is niet veel waard.
wil je echt iets moois maken wat niet te moeilijk moet zijn, moet je met dreamweaver gaan werken, dat programma laat je inplakken en manipuleren wat je wil, en schrijft tegelijkertijd de code voor je
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb alleen een keer geprobeerd over te stappen naar Dreamweaver, maar dat was dus een mooi drama: dat ding dacht dat al mijn code tussen <a> </a> moest... niegoe.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;38508 schreef : nou ik wil ook wel eigen website..voor mijn 2 volvo 340's
www.pannekeet.info/nvu.html
Het is niet het programma waar ik mee werk maar je kan er van alles mee.
Zo nu en dan gebruik ik het programma bij verschillende bladzijden.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat is "Mod's" voor: dat komt nog wel een keertje... :humor:antiekeradio;38436 schreef : ja, dat zal ik straks nog effe doen