ff Stress

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2007 18:07 #626492 door E. van Oostveen
ff Stress is gemaakt door E. van Oostveen
Ha, ha :) Klant belt me op en zegt dat ze op het kruispunt niet meer verder durfde te rijden. De motor begon te sputteren en het rook naar benzine. Ze durfde niet meer verder te rijden.
Grote stress bij mij: ik denk oh, nee Erik gaat op vakantie zul je zien; carbaratuurprobleem, vacuuumprobleem of iets dergelijks.

Ik loop vandaag naar die auto om eens te kijken wat er nu aan de hand is. Start dat ding en hoor een voor mij bekend geluid. Ik heb nog eventjes verderop in de staat gezocht naar de tweede bougie maar niet kunnen vinden :lol:. Deze was er dus volledig uit (getrilt?) en het kabeltje hing er los bij.

Alle stress voor niets; gewoon een bougie:humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-09-2007 20:57 #685130 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ff Stress
Bizar? Is ie er niet uitgeploft? Of zat er nog wel schroefdraad?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-09-2007 23:27 #685145 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic ff Stress
Ik heb idd gelijk gechecked of er nog schoefdraad zat. Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte dat de bougie afgebroken moest zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-09-2007 10:55 #685191 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ff Stress

Erik;36493 schreef : Ik heb idd gelijk gechecked of er nog schoefdraad zat. Eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte dat de bougie afgebroken moest zijn.

Ik had het verleden jaar ook met mijn 46 en daar was dus wel het schoefdraad uit. Met het vervangen van de bougie kwam er wat draad mee en de nieuwe durfde ik niet te vast te draaien en omdat de bougie steeds los trilde en gebrek aan tijd de bougie met locktite gemonteerd. Heeft nog maanden gehouden en was het al een beetje vergeten tot een grote plof mij herinerde aan de bougie met locktite. Ik ben op ??n cilinder en zeer veel herrie thuisgekomen en de cilinderkop met nog wat andere broodnodige servicebeurt onderdelen weer helemaal toppie. :f

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC