prijzen voor zuivel stijgen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 14:16 #680185
door V300 register
[serieusmodus]Kijk goed, dat is een B200, ik heb alleen B19 blokjes:)[/serieusmodus]
En wat dacht je van mijn rijstijl? Daar gaan auto's niet van stuk. Op Zandvoort heb jij me in drie kwartier zo'n vier keer ingehaald, so I rest my case.
Beantwoord door V300 register in topic prijzen voor zuivel stijgen
rwdstudent;33895 schreef : Maar ik dacht toch echt dat je bang was je volvo blok te slopen, en daarom alvast had ingeslagen.
[serieusmodus]Kijk goed, dat is een B200, ik heb alleen B19 blokjes:)[/serieusmodus]
En wat dacht je van mijn rijstijl? Daar gaan auto's niet van stuk. Op Zandvoort heb jij me in drie kwartier zo'n vier keer ingehaald, so I rest my case.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 14:37 #680187
door V300 register
Ik heb totaal geen verstand van volvo motoren, als je zegtt dat het uit een katterug komt vind ik het ook best :]
Ohja, luc, dat gaspedaal zit rechts :] nee hoor, ik snap best dat je zo zuinig bent, je bent al ??n van de weinige die toch zandvoort op durft. Alleen maar goed toch? Ik krijg de onderdelen zowat niet aangesleept om m'n 340 rijdend te houden, dat is ook zowat.
Ohja, luc, dat gaspedaal zit rechts :] nee hoor, ik snap best dat je zo zuinig bent, je bent al ??n van de weinige die toch zandvoort op durft. Alleen maar goed toch? Ik krijg de onderdelen zowat niet aangesleept om m'n 340 rijdend te houden, dat is ook zowat.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 14:40 #680188
door V300 register
Tja, ik ging toch echt voluit, maar het lag meer aan mijn stuurkunsten. 
En driften gebeurt bij mij per ongeluk op een natte rotonde of expres op een zandweg zonder bomen, paaltjes of greppels.

En driften gebeurt bij mij per ongeluk op een natte rotonde of expres op een zandweg zonder bomen, paaltjes of greppels.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2007 16:28 #680195
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic prijzen voor zuivel stijgen
per ongeluk? Hoe moet je anders een rotonde over? :nono:lucluc;33901 schreef : Tja, ik ging toch echt voluit, maar het lag meer aan mijn stuurkunsten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2007 17:21 #680203
door V300 register
als een slak 
maar iedere rotonde vandaag moet zijwaards genomen worden

maar iedere rotonde vandaag moet zijwaards genomen worden

Moderators: Mark Smeets