Autofans.nl circuitdag Lelystad
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-05-2007 21:17 #625911
door V300 register
Autofans.nl circuitdag Lelystad is gemaakt door V300 register
Op 3 maart jongstleden hadden we met onze vereniging (AutoFans.nl) een circuit dag op het Midland circuit in Lelystad.
Een klein circuitje, eigenlijk een kartbaan, maar toch zeer geschikt om goedkoop een dagje lol te hebben.
We hebben 's ochtends een behendigheidsparcours afgelegd en 's middags zo snel mogelijk over het kartgedeelte geraast.
Ter info: Vereniging AutoFans.nl is een merk-ongebonden vereniging voor alle auto liefhebbers. Onze meetings bestaan dus niet uit straatracen of plak-je-tupperware-bij-de-MacDonalds, maar evenementen die iedereen met een normale auto kan bijwonen.
Vandaar ook dat iedereen in maart bij de behendigheid verslagen is door een 1985er Mini en ook mijn eigen 1973er DAF toch weer op de vierde plek is beland
Ik heb een filmpje gemaakt van die dag en wil hem graag met jullie delen, ik hoop dat jullie hem leuk vinden
Desalniettemin toch geprobeerd er een zo leuk mogelijk filmpje van te maken op ultra vette muziek
Download hem hier! (17,5MB, WMV formaat)
Een klein circuitje, eigenlijk een kartbaan, maar toch zeer geschikt om goedkoop een dagje lol te hebben.
We hebben 's ochtends een behendigheidsparcours afgelegd en 's middags zo snel mogelijk over het kartgedeelte geraast.
Ter info: Vereniging AutoFans.nl is een merk-ongebonden vereniging voor alle auto liefhebbers. Onze meetings bestaan dus niet uit straatracen of plak-je-tupperware-bij-de-MacDonalds, maar evenementen die iedereen met een normale auto kan bijwonen.
Vandaar ook dat iedereen in maart bij de behendigheid verslagen is door een 1985er Mini en ook mijn eigen 1973er DAF toch weer op de vierde plek is beland

Ik heb een filmpje gemaakt van die dag en wil hem graag met jullie delen, ik hoop dat jullie hem leuk vinden

Desalniettemin toch geprobeerd er een zo leuk mogelijk filmpje van te maken op ultra vette muziek

Download hem hier! (17,5MB, WMV formaat)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-05-2007 22:03 #669433
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Autofans.nl circuitdag Lelystad
Ziet er gaaf uit!
Zou ik ook wel eens willen doen met mijn auto.
Zou ik ook wel eens willen doen met mijn auto.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2007 22:14 #669434
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Autofans.nl circuitdag Lelystad
Leuk gemonteerd! Iets te veel versnelde beelden naar mijn idee, maar de sfeer is duidelijk.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2007 00:39 #669454
door V300 register
inderdaad een cool filmpje met een hoog knightrider gehalte.
niet alleen goed gereden op die dag, ook goed gemonteerd.
wanneer maak je er zo ??n op een V3C evenement?
leuk voor de achterwielaandrijvers dat er water op de baan lag
niet alleen goed gereden op die dag, ook goed gemonteerd.
wanneer maak je er zo ??n op een V3C evenement?
leuk voor de achterwielaandrijvers dat er water op de baan lag

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-05-2007 08:30 #669465
door V300 register
Zodra ik aanwezig ben op een V3C evenement en een camera tot mijn beschikking heb 
(Ik ben geen V3C lid en heb geen V300, maar ik zou wel mee willen doen met bijv. de Elandrun
)
Het water was idd leuk om te spelen, echter wilde ik mn DAF geen water laten happen en toch een zo snel mogelijke tijd neerzetten dus ik heb het zoveel mogelijk ontweken
Voor de geinteresseerden staan in dezelfde map op de server nog een hoop foto's

(Ik ben geen V3C lid en heb geen V300, maar ik zou wel mee willen doen met bijv. de Elandrun

Het water was idd leuk om te spelen, echter wilde ik mn DAF geen water laten happen en toch een zo snel mogelijke tijd neerzetten dus ik heb het zoveel mogelijk ontweken

Voor de geinteresseerden staan in dezelfde map op de server nog een hoop foto's

Moderators: Mark Smeets