Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Tot 1u 's nachts heb ik ze gehoord:+. Fanatiek okee...maar na je 1e (of 2e?) wedstrijd??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Het was wel een bijzonder gezicht moet ik zeggen, ik had het nog niet eerder gezien.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hopen dat ze nog een keer winnen dus!rwdstudent;58505 schreef : Hier waren het toch echt turkse vlaggen.. Die gasten bleven gaan joh. Volgende keer drift ik er achteraan, valt niemand op tussen al die drukte

Ik was X jaar terug toevallig in Rotterdam toen ze ook iets wonnen... D?t waren pas veel toeterturken!rwdstudent;58505 schreef : Het was wel een bijzonder gezicht moet ik zeggen, ik had het nog niet eerder gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;58507 schreef : Hopen dat ze nog een keer winnen dus!
Ik was X jaar terug toevallig in Rotterdam toen ze ook iets wonnen... D?t waren pas veel toeterturken!
Ik kwam er gister achter waarom het zo druk was hier voor de deur. 300 meter verderop zit een of ander turks moskeetje ofzow (in een schoolgebouw iig). En d??r gingen ze allemaal naar toe. Ik moest er gister langs, en de toeterturkjes waren weer aanwezig. Een grote file. Normaal kun je er dan wel langs met de brommert. Maar dit keer zelfs niet. Alleeen maar chaos en joelende mensen. Kzag er nog een op zn voorganger rijden. Ook grappig:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;58507 schreef : Hopen dat ze nog een keer winnen dus!
Ik was X jaar terug toevallig in Rotterdam toen ze ook iets wonnen... D?t waren pas veel toeterturken!
En moet je dan maar eens toeterend en vlagzwaaiend door een toeter-turk-wijk rijden als Ajax heeft gewonnen van Galatasaray. Gegarandeerd een paar kogelgaten in je automobiel.........en jezelf........
- V300 register
- Verbannen
-
"Toerer-Turk-Wijk" opnemen in het woordenboek
- V300 register
- Verbannen
-