Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Met wat ik er van gehoord heb tot nu toe zou het me niet verbazen (als dat al niet gebeurt is) dat ze vandaag of morgen een flinke claim aan hun broek hebben hangen, nog afgezien van de vele klanten die boos afhaken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Heb zelf al jaren Hi en bevalt me goed volgens velen duur, maar daar is dan ook de dekking en service na.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ach, ik besteed toch maar 10 euro per jaar aan beltegoed
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Juist toen ging het stortregenen, en mooi niet dat we een jas ofzo hadden, dus mooi in de tent blijven De rit is iets van 800km geworden en hij heeft het goed volgehouden ondanks de 5personen en volle kofferbak
Zo, en nu ff de foto's van alle chicks daar terugkijken (a)
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;146419 schreef : Ik heb al eindeloos vaak geklaagd bij Tmobile over het bereik. Ik ben soms dagenlang niet bereikbaar, terwijl de telefoon een vol bereik aangeeft. Dan krijg je soms een sms met zoveel gemiste oproepen en dan weet ik wel hoe laat het is. Als je dan aan Tmobile vraagt of anderen daar ook last van hebben, dan is het antwoord steeds nee geweest. Nu is het eindelijk eens in de media en ik hoop dat het een keer opgelost is. Als mijn contract afloopt stap ik (na 10 jaar) over.
Dan kan je waarschijnlijk nu al overstappen. (Lees je voorwaarden eens, of heb je laatst overgesloten/bij getekend met een vers toestel)
Hier heb ik ook problemen. Er zijn problemen door een overbelast 3G netwerk met al die iphones. Ik heb een Nokia E51 (en een 3120 classic van het werk) maar verplicht op het gsm netwerk gezet ipv 'zoek het zelf maar uit'. Als ie het uit mag zoeken is de voorkeur 3G en daar zijn de problemen. Op het gsm netwerk heb ik namelijk 0.0 problemen. (en betere ontvangst thuis
Bij de Nokia's die ik heb zit die optie onder netwerkinstellingen. (Waar je 'm ook vast op een roaming netwerk zet)
Ik heb overigens Ben, maar da's het zelfde netwerk.