Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2010 00:47 #834484 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Vanavond bij een maat op bezoek geweest in hartje Mokum... geen bereik op mijn telefoon! Ik heb T-Mobile (van de zaak, had dat zelf NOOIT gekozen) en schijnbaar is de iPhone-dichtheid in Amsterdam zo hoog dat het hele netwerk er bij voortduring uitligt. Lekker is dat, wel iedereen gek maken met die mobiele internetzooi maar het netwerk erop aanpassen ho maar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
07-06-2010 07:49 #834488 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Thread zonder onderwerp :D
Of zorgen dat je EERST een netwerk hebt dat het grote aantal verbindingen aankan, het snelle geld....wel willen verkopen maar niet willen investeren.

Met wat ik er van gehoord heb tot nu toe zou het me niet verbazen (als dat al niet gebeurt is) dat ze vandaag of morgen een flinke claim aan hun broek hebben hangen, nog afgezien van de vele klanten die boos afhaken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2010 08:10 #834489 door V300 register
Ik heb al eindeloos vaak geklaagd bij Tmobile over het bereik. Ik ben soms dagenlang niet bereikbaar, terwijl de telefoon een vol bereik aangeeft. Dan krijg je soms een sms met zoveel gemiste oproepen en dan weet ik wel hoe laat het is. Als je dan aan Tmobile vraagt of anderen daar ook last van hebben, dan is het antwoord steeds nee geweest. Nu is het eindelijk eens in de media en ik hoop dat het een keer opgelost is. Als mijn contract afloopt stap ik (na 10 jaar) over.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2010 14:53 #834509 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik ken eigenlijk niemand hier in de buurt met een T-Mobile abonnement. Een kameraad van me had 1x besloten om naar T-Mobile te gaan, maar hij zat constant in Duitsland (qua netwerk) terwijl hij toch 12km van de grens af woont.

Heb zelf al jaren Hi en bevalt me goed volgens velen duur, maar daar is dan ook de dekking en service na.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2010 15:22 #834512 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Vodafone, nog steeds met 23 cent per sms....
ach, ik besteed toch maar 10 euro per jaar aan beltegoed :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2010 17:39 #834526 door V300 register
Je krijgt nu 2 maanden gratis abbonement als je zo'n klacht indient. Al meerdere malen in het nieuws geweest dat T-mobile met G3 telefoons en ander mobiel bellen/internet enorme problemen heeft... :(. Ik heb het ook helaas...

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-06-2010 18:05 #834527 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Hi is toch juist heel goedkoop? 5 cent per sms? Goedkoper heb ik ze prepaid nog niet gezien... Als ik voor een nieuwe mobiel ooit ga wordt het ook Hi!

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-06-2010 19:09 #834533 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ik heb al drie jaar KPN maar ik heb nog nergens last mee(behalve met de telefoon en zijn schijttouchscreen)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2010 19:26 #834534 door V300 register
Yay net terug van Rock am Ring, heb me goed vermaakt en op Pendulum na alles gezien wat ik wou zien :D Juist toen ging het stortregenen, en mooi niet dat we een jas ofzo hadden, dus mooi in de tent blijven :p

De rit is iets van 800km geworden en hij heeft het goed volgehouden ondanks de 5personen en volle kofferbak :) Alleen wat moeite met de berg op, maar dat mag dan ook wel :+

Zo, en nu ff de foto's van alle chicks daar terugkijken (a)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2010 20:00 #834539 door V300 register

Lucluc;146419 schreef : Ik heb al eindeloos vaak geklaagd bij Tmobile over het bereik. Ik ben soms dagenlang niet bereikbaar, terwijl de telefoon een vol bereik aangeeft. Dan krijg je soms een sms met zoveel gemiste oproepen en dan weet ik wel hoe laat het is. Als je dan aan Tmobile vraagt of anderen daar ook last van hebben, dan is het antwoord steeds nee geweest. Nu is het eindelijk eens in de media en ik hoop dat het een keer opgelost is. Als mijn contract afloopt stap ik (na 10 jaar) over.

Dan kan je waarschijnlijk nu al overstappen. (Lees je voorwaarden eens, of heb je laatst overgesloten/bij getekend met een vers toestel)

Hier heb ik ook problemen. Er zijn problemen door een overbelast 3G netwerk met al die iphones. Ik heb een Nokia E51 (en een 3120 classic van het werk) maar verplicht op het gsm netwerk gezet ipv 'zoek het zelf maar uit'. Als ie het uit mag zoeken is de voorkeur 3G en daar zijn de problemen. Op het gsm netwerk heb ik namelijk 0.0 problemen. (en betere ontvangst thuis ;) )

Bij de Nokia's die ik heb zit die optie onder netwerkinstellingen. (Waar je 'm ook vast op een roaming netwerk zet)
Ik heb overigens Ben, maar da's het zelfde netwerk.

Moderators: Mark Smeets