Thread zonder onderwerp :D
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2010 17:24 #819370
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
donders, zit de DVD van Qlimax te kijken en heb mezelf al 2x door het beeld heen zien stuiteren en ben nog maar bij de act van Brennan Heart:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-02-2010 18:43 #819381
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
Heb je de DVD van nightmare al gedownload? Die is al 3 dagen uit maar kan hem nog niet vinden.. Ben ook wel benieuwd of ik erin zit...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2010 18:47 #819382
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Op het forum van Autoweek kwam ik foto's tegen van een hele nette 345/340 GL die op een sloop in het Franse Normandi? staat. Zelfs de gebruikersmanuals en serviceboekjes zitten er nog bij!
Kijk en huiver:
i279.photobucket.com/albums/kk156/kreidl...Tilleul/P1010035.jpg
i279.photobucket.com/albums/kk156/kreidl...Tilleul/P1010036.jpg
Ik ben geen Opel-liefhebber, maar onderstaande D-Kadett Caravan is wel heel bijzonder. Zeker omdat deze een oud grijs kenteken heeft.
autos.tweedehands.net/klassiekers-oldtimers/opel-d-kadett.html
Kijk en huiver:
i279.photobucket.com/albums/kk156/kreidl...Tilleul/P1010035.jpg
i279.photobucket.com/albums/kk156/kreidl...Tilleul/P1010036.jpg
Ik ben geen Opel-liefhebber, maar onderstaande D-Kadett Caravan is wel heel bijzonder. Zeker omdat deze een oud grijs kenteken heeft.
autos.tweedehands.net/klassiekers-oldtimers/opel-d-kadett.html
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2010 19:25 #819391
door V300 register
Daar snap ik nou echt helemaal niks van: een dik 25 jaar oude bestelauto in nieuwstaat met zo weinig kilometers. Is die auto gekocht om twee keer per jaar op en neer naar de bloemenveiling te gaan ofzo?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2010 19:27 #819393
door V300 register
Jammer dat het een D-Kadett is. Als het een C was vond ik het veel gaver ![:D :D]()
En inderdaad Niels. Van een bestelwagen zou je veel meer km's verwachten. Dit is voor de gemiddelde bestelwagen 3 maanden werken...

En inderdaad Niels. Van een bestelwagen zou je veel meer km's verwachten. Dit is voor de gemiddelde bestelwagen 3 maanden werken...
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-02-2010 19:28 #819394
door Mark Smeets
Vroegah kon je profiteren van belastingvoordeel met grijskenteken... als je toch nooit iemand achterin meenam, dan nam je toch gewoon een auto op grijs kenteken...
De auto ziet er in elk geval nog zo goed uit, dat het aantal kilometers niet ongeloofwaardig is
De auto ziet er in elk geval nog zo goed uit, dat het aantal kilometers niet ongeloofwaardig is
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2010 19:58 #819399
door V300 register
Vroeger hoefde je voor een grijs kenteken geen fiscaal blok in je auto te passen. Je hoefde dus niet de ombouw te hebben met dichte ramen en grote laadruimte. Daarom kon je op een 205je zonder achterbank ook een grijs kenteken krijgen.
Deze heeft wel de hele ombouw dus hij is met het idee als bestelwagen ooit gekocht.
Deze heeft wel de hele ombouw dus hij is met het idee als bestelwagen ooit gekocht.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-02-2010 20:32 #819404
door Mark Smeets
ow ok dan was het dat. Maar grijs kenteken had toch ook voordeel? Anders deden niet zoveel mensen dat? Ik weet dat hier in de straat mensen zo'n hyundai bus hadden, en toen die regel was afgeschaft was de bus ook snel weer weg...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2010 20:33 #819405
door V300 register
Uiteraard kreeg je als particulier belastingvoordeel. Ik wil maar zeggen dat hij ook een gewone D-Kadett kon kopen zonder deze ombouw als hij als particulier dit voordeel wilde hebben.
Dat je zo'n besteluitvoering koopt laat mij denken dat je de laadruimte nodig hebt. Daarom is het raar dat als je de laadruimte zo hard nodig hebt dat je maar zo weinig kms rijdt.
Dat je zo'n besteluitvoering koopt laat mij denken dat je de laadruimte nodig hebt. Daarom is het raar dat als je de laadruimte zo hard nodig hebt dat je maar zo weinig kms rijdt.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2010 20:34 #819406
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Thread zonder onderwerp :D
Tenzij je getrouwd bent met een plank van 2meter gekleed in een galajurk?
Moderators: Mark Smeets