Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is mogelijk om die vrijwaring binnen 10 dagen ongedaan te maken. Heb ik ook al eens gedaan bij een 940 die n?t als gesloopt geregistreerd stond.elpee;132463 schreef : Ik had bijna een 340 Diesel bij de verzameling kunnen toevoegen. Alleen jammer genoeg mailde ik hem afgelopen zondag en die zaterdag ervoor was hij al naar de sloop verdwenen. Die persoon heeft vandaag nog gebeld maar hij was al vrijgewaard. Ik de sloper ook nog even bellen, maar kreeg precies het zelfde verhaal te horen. Dus zoek je een 340 Diesel voor onderdelen die nog compleet is. Staat op een sloperij in Austerlitz.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mooie onderdelenvoorraad voor je zus als hij niet te redden is... Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;132465 schreef : een v3c evenement?
Pas maar op! Als we daar alle 300's parkeren pakt iedereen de onderdelen er van af:D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Bodejodel;132470 schreef : Het is mogelijk om die vrijwaring binnen 10 dagen ongedaan te maken. Heb ik ook al eens gedaan bij een 940 die n?t als gesloopt geregistreerd stond.
Ik ga er niet meer tijd in stoppen. Ik zoek wel verder.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
dat moeten we niet hebben inderdaad..slb_340;132487 schreef : Pas maar op! Als we daar alle 300's parkeren pakt iedereen de onderdelen er van af:D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
alleen ivm m'n zus d'r diesel... maar als ie van voor 87 is en nog ok? is, dan wordt het wellicht een ander verhaal.Bodejodel;132518 schreef : Steven klonk ge?nteresseerd...
- V300 register
- Verbannen
-