Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2009 14:40 #809353
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
"Patricia Paay modus"
waarom niet? :]
maar gezien de grootte van jou lettertype, zal je een meer diepgaand antwoord verwachten. Het zit zo; Paul zegt, ik denk dat ik de 343 weg doe. Ik heb er geen tijd voor en er komt geen einde aan. Ik dacht, h? toch wel leuk wagentje met leuke spulletjes.
En ik had verwacht straks veel tijd over te hebben. Maar een mogelijk nieuwe baan kan dat allemaal nog veranderen.
waarom niet? :]
maar gezien de grootte van jou lettertype, zal je een meer diepgaand antwoord verwachten. Het zit zo; Paul zegt, ik denk dat ik de 343 weg doe. Ik heb er geen tijd voor en er komt geen einde aan. Ik dacht, h? toch wel leuk wagentje met leuke spulletjes.
En ik had verwacht straks veel tijd over te hebben. Maar een mogelijk nieuwe baan kan dat allemaal nog veranderen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2009 14:51 #809355
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Thread zonder onderwerp :D
voor zover ik van paul meegekregen heb was die 343 bijna rijdend, maar halverwege de bouw een project overnemen is nooit makkelijk, dan duurt 't allemaal wat langer.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2009 16:16 #809363
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Die Union van mij was niet zo'n goedkoop Halfordsgeval; 6 jaar geleden gekocht bij een fietsenmaker als gebruikte fiets van 3 jaar oud o.i.d.
Toch niet zo degelijk als we dachten....
volgende week gaat 't vriezen; over het algemeen werken de versnellingen dan ook niet meer![:D :D]()
Schakelen gaat trouwens met een veer op de achteras, dus er valt weinig aan te smeren.
Toch niet zo degelijk als we dachten....
volgende week gaat 't vriezen; over het algemeen werken de versnellingen dan ook niet meer

Schakelen gaat trouwens met een veer op de achteras, dus er valt weinig aan te smeren.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
11-12-2009 16:22 #809365
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
ach dat is nog steeds beter als een fiets met een derailleur.. zo eentje had ik eerst met 21 versnellingen, maar dat gaf altijd problemen. Of de ketting sprong vanzelf van de tandwielen als ik een beetje kracht zette, of die derailleur hing in de knoop... toen maar een 'nieuwe' tweedehands derailleur gekocht. Alleen kreeg ik toen het idee om op het strand te gaan fietsen, en in de zee
Was opzicht reuze leuk, maar 5 km later over het strand zat de derailleur helemaal in de knoop en in het achterwiel gewrongen :halo:
Die fiets hebben we dus maar in Itali? achtergelaten
Die fiets hebben we dus maar in Itali? achtergelaten
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2009 16:25 #809366
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Thread zonder onderwerp :D
Fietsen met opzet slopen is best leuk :+
:halo:
Maar als ze om de haverklap kapot gaan terwijl je 'm normaal gebruikt (en niet eens belachelijk veel, school is maar 8 km), gaan er belletjes rinkelen.
:halo:Maar als ze om de haverklap kapot gaan terwijl je 'm normaal gebruikt (en niet eens belachelijk veel, school is maar 8 km), gaan er belletjes rinkelen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
11-12-2009 16:27 #809367
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Thread zonder onderwerp :D
nouwja het was niet opzet om die fiets te slopen... Zo snel mogelijk schakelen en optrekken valt bij mij onder normaal gebruik van een fiets ![:D :D]()
Achterbanden kaal slippen heb ik wel afgeleerd, al is het maar omdat mijn achterrem niet meer blokkeerd...

Achterbanden kaal slippen heb ik wel afgeleerd, al is het maar omdat mijn achterrem niet meer blokkeerd...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2009 19:19 #809371
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Hoe krijgen jullie het voor elkaar...
Ik heb jaaaaaren met mijn fiets gedaan en nog waren ze niet versleten. Kon er altijd nog dik geld voor vragen.
Mijn laatste fiets heb ik voor 2800 gulden gekocht, 6 jaar intensief op gefietst (wekelijks tientallen-honderden kilometers mountainbiken in barre omstandigheden (zand, modder, zee, etc, heel het jaar door) en na die 6 jaar heb ik hem voor 1100 euro verkocht...![:D :D]()
Investeren in kwaliteit, een beetje voorzichtig doen en goed onderhoud doet wonderen, net als met auto's.
Ik heb jaaaaaren met mijn fiets gedaan en nog waren ze niet versleten. Kon er altijd nog dik geld voor vragen.
Mijn laatste fiets heb ik voor 2800 gulden gekocht, 6 jaar intensief op gefietst (wekelijks tientallen-honderden kilometers mountainbiken in barre omstandigheden (zand, modder, zee, etc, heel het jaar door) en na die 6 jaar heb ik hem voor 1100 euro verkocht...

Investeren in kwaliteit, een beetje voorzichtig doen en goed onderhoud doet wonderen, net als met auto's.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2009 19:34 #809372
door V300 register
Mijn fiets was half jaar geleden gestolen op het station hier, terwijl hij gewoon op slot stond ![:/ :/]()
Het ironische is dat ik hem nog wel eens zie staan op het station, met ander slot, andere bagagedrager en nieuwe handremgrepen, maar het is hem wel :cry2:

Het ironische is dat ik hem nog wel eens zie staan op het station, met ander slot, andere bagagedrager en nieuwe handremgrepen, maar het is hem wel :cry2:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2009 19:48 #809374
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Thread zonder onderwerp :D
Dan zou ik er een heel dik beugelslot omheen hangen en wachten tot de nieuwe eigenaar hem komt ophalen... ![:D :D]()
Of de kettingkast volkitten met ruitenkit of zo...
Verder geen actie ondernemen, maar gewoon genieten...

Of de kettingkast volkitten met ruitenkit of zo...
Verder geen actie ondernemen, maar gewoon genieten...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-12-2009 19:58 #809376
door V300 register
Het is dat ik elke keer m'n trein moest halen, anders had ik er wel wat mee gedaan ja
Of gewoon mee naar huis nemen.. niemand die opkijkt als een student z'n fietssleutel weer kwijt is
Of gewoon mee naar huis nemen.. niemand die opkijkt als een student z'n fietssleutel weer kwijt is Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets