Thread zonder onderwerp :D
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De laatste keer dat ik 't deksel los heb gehad was in april, toen ik een berg ma?s uit het luchtfilterhuis haalde.
Vermoedelijk is dat filter al minstens een jaartje of 10 oud (en inmiddels vast ook al wel pik- en pikzwart)....
ik moet ook altijd alles opschrijven, anders vergeet ik 't
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Interessant, dank voor de tip! Het gaat ook over de actie met de C30 die je mocht ophalen in G?teborg, terwijl deze in Gent wordt gebouwd en dus eerst naar G?teborg verscheept moet worden :+Erik;125827 schreef : Morgenavond 19:25 goudzoekers: Deze keer over de sloopregeling.
Linkje
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;125832 schreef : Vanmiddag bedacht ik mij tijdens wiskunde ineens dat ik het luchtfilter van de 345 nog nooit heb vervangen.
De laatste keer dat ik 't deksel los heb gehad was in april, toen ik een berg ma?s uit het luchtfilterhuis haalde.
Vermoedelijk is dat filter al minstens een jaartje of 10 oud (en inmiddels vast ook al wel pik- en pikzwart)....
ik moet ook altijd alles opschrijven, anders vergeet ik 't
Tenzij je het bij wiskunde over cilindrische vormen berekenen had was je aan het slapen! :no:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;125829 schreef : Ik heb net een vlucht geboekt om met de kerst thuis te zijn. Ik had een verlengde kerstvakantie dus dat past mooi.
Moest er eigenlijk met de kerst een V3C evenement zijn
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;125837 schreef : Tenzij je het bij wiskunde over cilindrische vormen berekenen had was je aan het slapen! :no:
Cilindrische vormen? Waarschijnlijk ging het meer over driedimensionale rechthoeken dan. :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
GEFELICITEERD!