Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
alleen de nissan almera is nog mooi qua uiterlijk voor nissan dan..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
@conny je had het over degelijk en goedkoop en dan ben je nog aan het kijken voor een Laguna???
Een tijdje terug nog met een lagunarijder gesproken, die heeft hem weggedaan omdat hij het zat was elke week bij de garage te staan. Hij raadde het iedereen af. Vooral 1e type is mega-mega-mega brak.
En nu weer ontopic: Die grijze is idd een mooie, iemand binnen de club gelukkig geworden?
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;35078 schreef : Een tijdje terug nog met een lagunarijder gesproken, die heeft hem weggedaan omdat hij het zat was elke week bij de garage te staan. Hij raadde het iedereen af. Vooral 1e type is mega-mega-mega brak.
Nog 1 x offtopic: ik ken iemand die een laguna 1e serie had en ineens was alles uitgevallen, alle electra, alles doorgefikt.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;35078 schreef : Een tijdje terug nog met een lagunarijder gesproken, die heeft hem weggedaan omdat hij het zat was elke week bij de garage te staan. Hij raadde het iedereen af. Vooral 1e type is mega-mega-mega brak.
Nog 1 x offtopic: ik ken iemand die een laguna 1e serie had en ineens was alles uitgevallen, alle electra, alles doorgefikt.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;35078 schreef : Er groeien wel wat bomen uit het dak van die grijze...
@conny je had het over degelijk en goedkoop en dan ben je nog aan het kijken voor een Laguna???
Een tijdje terug nog met een lagunarijder gesproken, die heeft hem weggedaan omdat hij het zat was elke week bij de garage te staan. Hij raadde het iedereen af. Vooral 1e type is mega-mega-mega brak.
En nu weer ontopic: Die grijze is idd een mooie, iemand binnen de club gelukkig geworden?
nah das voorbij
heb nu een andere auto gevonden, maar ik ga het lekker stil houden
enja, dat moet wel lukken, dat iemand er gelukkig mee wordt
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;35078 schreef : Er groeien wel wat bomen uit het dak van die grijze...
nah das voorbij
heb nu een andere auto gevonden, maar ik ga het lekker stil houden
enja, dat moet wel lukken, dat iemand er gelukkig mee wordt
- V300 register
- Verbannen
-

Ik denk dat ik over een paar jaar ook een clio heb, maar dan voor heeeeeel andere dingen dan kilometers maken
- V300 register
- Verbannen
-

Ik denk dat ik over een paar jaar ook een clio heb, maar dan voor heeeeeel andere dingen dan kilometers maken

[edit] verdikkeme, zitten we alweer een topic offtopic te leuteren... snel maar ff de zooi verplaatst
- V300 register
- Verbannen
-
nee geen clio, geneens renault waarschijnlijk.
ook geen wiebelend monster want die zuipt me te veel.
maar wel een vlotte auto met airco.