Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
... op een door de weekse dag is dat een stuk gemakkelijker ja.
- Mark Smeets
- Moderator
-
antiekeradio;116308 schreef : goh, en hij zoekt ook een MK1 voorspoiler
antiekeradio;116324 schreef : ik heb ze al regelmatig gezien, maar nooit te koop.
zo'n ding moet ik namelijk ook nog hebben voor de BB.
Heb wel een RSR Trans Am polyesterspoiler voor de 343's vanaf MY1979 te ruil!! (das volgens de meesten ook nog een MK1 voorspoiler :+)
De Deen heeft dankzij mij een frontspoiler gevonden. Het ding stond gewoon op de Duitse ebay, jullie kijken slecht jongens! Alhoewel de foto heel slecht was:
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&it...me=ADME:B:EF:DE:1123
afgelopen weekend heeft hij hem 'even' in Frankfurt opgehaald :humor:
Dus binnenkort is zijn (Nederlandse) R-sports weer wat completer
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Waarom dacht je dat ik 'm had laten liggen? :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bovendien heeft de 2-liter sowieso al een andere spoiler nodig i.v.m. de wegligging.
Zo te zien heeft die Deen een 1400-exemplaar gekocht en ik ben er zekerder van dat ik er zeker van ben dan dat ik er niet zeker van ben dat die niet 1, 2, 3 past op een 2000 voorbalk.
Wat niet wegneemt dat 'ie 'm altijd nog pas kan maken natuurlijk.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb zojuist mijn rijbewijs gehaald. Vanmorgen begonnen met een vertaling van mijn NL rijbewijs op te halen (dat scheelt 30 dagen wachten voor "rijervaring" tussen theorie en praktijkexamen). Een theorieboekje meegekregen van 120 pagina's waar ik 5 minuten door gebladerd heb.
Toen 50 veel te obvious vragen ingevuld als theorieexamen. 2 fout omdat ik de vragen niet begrepen had :humor:
Toen een afspraak voor praktijk gemaakt, dat kon meteen. 1 uurtje rijden en ik kon mijn rijbewijs ophalen.
En dat alles voordat het middag is :humor: En vanaf je 16e mag dat dus, behalve dat je dan 30 dagen lang rijervaring op moet doen door in je eigen auto rond te rijden :humor:
Dat theorieexamen was ook belachelijk... Ik vind het jammer dat ik de vragen niet mee mocht nemen, ik heb meerdere keren hardop gelachen toen ik de vraag las.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
man wat duurt dat wachten lang totdat je 18 bent.. zeker als je je met 14 realiseerd dat het ook nog een zondag is

gelukkig was dat achteraf geen probleem