Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Trouwens anjo zag vandaag foto's van een corsa a die door een collega omgebouwd was. Een opel corsa a met een 2.0 calibra blok erin. 4 wiel aandrijving had hij zelf passend gemaakt, aandrijfassen zelf gedraaid. tevens was het blok gechipt, andere nokkenassen, andere zuigers. auto had 280pk. Uiteindelijk bleken de aandrijfassen er niet op 280 pk berekend te zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Wat doe jij met je HDD's?v0lv0freak;102514 schreef : Zoo, en nu is harde schijf nummer 4 kapot sinds augustus.. op naar nummer 5 :hmmz:
Je weet dat je er niet mee moet voetballen eh!
Anders eens een surge protector kopen, en dan niet zo'n goedkoop prul maar een apparaat van bijv. APC, die kunnen ook echt wat opvangen namelijk.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
@ laurens, wij gingen in een daggie werk van 45 naar 110pk op de voorwielen, meer als zat voor een crossmormel:D complete voorwielophanging meegeswapt, dus de auto is nog steeds gewoon fwd
- Mark Smeets
- Moderator
-
Tis een laptop, en ik krijg nu het vermoeden dat hij het niet leuk vind in mijn tas op de bagage drager.. want met deze ben ik voorzichtig geweest.
De vorige begaf het per direct na een gemikte vuist :f
Dit keer was de laptop uitgegaan uit zichzelf (sleep mode) en daarna starte het ding niet meer fatsoendelijk op (niet eigenlijk). Hij heeft ook geen klappen gehad (als je de 3de keer voor een HDD komt bij het service punt, dan valt dat toch wel op :+).
Deze was in elk geval een record met 11 weken, het oude record was 7 weken.
Net nog een stukje getoerd met de 360, en op een kruising draaide een Glof 3 achter me de 80 kilometer weg op (ik was ook net opgedraaid).
Jonge gast erin, komt net boven het stuur uit.. dus ff goed gas gegeven, uiteindelijk 4500 toeren in de 4 gehaald (hoe hard is dat met een bak uit 85 --> laag getroerd?) en hij had een dikke glimlach op zijn gezicht :y:
Helaas liep het golfje wel in.. das het was geen simpele 1.6, maar wel met dikke pijp :+
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;102539 schreef : toevallig een subwoofer op/naast/onder je bureau staan/hangen? kunnen ze ook niet goed tegen daarom hangt mijn sub hier free-air:)
geen echte sub, wel 1 speaker van mijn mini hifi dinges gedoe van philips. 120 watt per speaker, trilt ook wel

(ja ja het kan altijd beter, maar om doof te worden is het al genoeg)
- V300 register
- Verbannen
-
Zet je je laptop altijd helemaal uit, of in een standby/sleep modus? Een beetje laptop-HDD zou zijn koppen namelijk moeten perkeren en in die toestand behoorlijk wat G's aan schokken mogen kunnen incasseren.
- Mark Smeets
- Moderator
-
setsunakaede;102567 schreef : Laptops kan je m.i. beter in een rugzakje meenemen. Maar dan nog is 11 weken wel ?rg kort.
Zet je je laptop altijd helemaal uit, of in een standby/sleep modus? Een beetje laptop-HDD zou zijn koppen namelijk moeten perkeren en in die toestand behoorlijk wat G's aan schokken mogen kunnen incasseren.
Check, en check.
Mijn laptop zit altijd in de bijbehoorde rugzak die ik van school erbij kreeg.
Ik zet hem altijd helemaal uit, (shut down).
De tas zit netjes stevig vast op een verbrede fietsendrager met een spin..
Vandaag was ik toevallig met de bus, dus heeft hij daar allemaal geen last van gehad
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
capaciteit vs prijs gaat de goede kant op van die dingen