Thread zonder onderwerp :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-04-2009 20:36 #771195 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Thread zonder onderwerp :D
Bah. IN de buurt van mn werk zat ook een zwerm vogels, helaas voor onze autowasser.. want de gebruikte voorraad staat buiten... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:18 #771343 door V300 register
:cry2: De rijtest ging dusdaning belabberd en ik heb nog zoveel lessen nodig, dat ik besloten heb om voorlopig met de rijlessen te stoppen. Wel met de insteek het eventueel later nog eens op te pakken als we er gewoon geld voor hebben om er bijvoorbeeld nog eens 70 uur tegen aan te gooien. Nu nog eens verder gaan met nog zeker 30 a 40 uur voor de boeg vind ik, ook gezien onze trouwplannen, financieel niet verantwoord. Ik heb mijn instructeur inmiddels op de hoogte gesteld. Hij vond het spijtig, maar begrijpt het wel. :y: Ik zal ook zeker naar hem teruggaan, als ik weer wil gaan lessen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:32 #771345 door V300 register

Kooyman;101009 schreef : :cry2: De rijtest ging dusdaning belabberd en ik heb nog zoveel lessen nodig, dat ik besloten heb om voorlopig met de rijlessen te stoppen.

Heel erg spijtig om te horen. Misschien toch een paar nachtjes over slapen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:37 #771346 door V300 register
Ondertussen stiekem lekker een beetje op lege parkeerplaatsen blijven oefenen, dat scheelt echt ongelofelijk veel! (been there, done that, en als er een t-shirt van te krijgen was geweest had ik dat ook gehad)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:43 #771347 door V300 register
Nee, ik heb de beslissing al doorgekopt. En er lang genoeg over nagedacht of verkeer en ik wel samengaan. Misschien gaat het wel samen, maar alleen met heel veel moeite, tijd en geld. Vooral van dat laatste hebben we niet genoeg, lees: een geldkuil in plaats van een geldberg, ook gezien onze trouwplannen. Met 70 lesuren achter de rug, kun je niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb. Erkennen dat iets niet gaat is ook een vorm van kracht, al is het wel heel vervelend.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:46 #771348 door V300 register

Kooyman;101013 schreef : Met 70 lesuren achter de rug, kun je niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb. Erkennen dat iets niet gaat is ook een vorm van kracht, al is het wel heel vervelend.

Yup, mee eens en mocht je het weer willen oppakken, mogelijkheden zat om eerst een aantal keer ergens de beginselen weer op te frissen. (zonder verkeer e.d.)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 13:49 #771349 door V300 register

setsunakaede;101012 schreef : Ondertussen stiekem lekker een beetje op lege parkeerplaatsen blijven oefenen, dat scheelt echt ongelofelijk veel! (been there, done that, en als er een t-shirt van te krijgen was geweest had ik dat ook gehad)

Ja, dat kan ook nog. :yesyes: Ik ben ook bang dat ik een fietser over het hoofd zie ofzo, en die kans is bij mij toch wat groter dan bij mensen met een normaal gezichtsvrmogen. Vandaag kans gezien om een complete auto te missen, en mijn stuurvastheid was nog een stuk slechter dan normaal in de les, en dat heeft met kijktechnieken te maken. Wel aan te leren, maar met een voorspelling van 30 of 40 lessen of meer, heb ik zoiets van laat maar even.

Als we een geldberg hebben kan ik altijd weer opnieuw beginnen.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:23 #771423 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
Ben zojuist trotse bezitter geworden van een slopel crossa a 1.3. En zoals je het leest gaat hij gebruikt worden voor de cross en wel te verstaan de crazycarcrash te bentelo. Volvo 300's zijn mij hier te dierbaar voor om er mee te gaan crossen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-04-2009 21:27 #771425 door V300 register
Zomaar even een vraag: is er eigenlijk een Opel Corsa Club die deze karretjes probeert te redden?

Mij lijkt overigens 'hoe groter hoe beter' in een cross, met andere woorden een Opel Omega stationcar of zulk werk, of valt dat mee?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:31 #771430 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Thread zonder onderwerp :D
ik kom dan uit in een 1.3 klasse dus zonder lompe boten. en de corsa club ken ik niet en anders sta ik op hun zwarte lijst dit word nummer 3 die dan naar de sloop verdwijnt

Moderators: Mark Smeets