Thread zonder onderwerp :D
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Nah, ik heb olie verbruik en de hoek is dusdanig vochtig dat er nu altijd wel water in de uitlaat staat. Is duidelijk te zien aan de witte, licht blauwe, wolk. Rotten doet ie nagenoeg niet. (daar kunnen de moderne, 'schone' wagens nog heel wat van leren)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
huysmans;90857 schreef : Jij bent gemeen... zo van 'kijk' hij doet het wel. Dan heeft die diesel van me een voordeel, welke kant de uitlaat ook op staat, de hele straat staat blauw als ie even niet wilde.
Onze diesel braakt bij een koude start w?l zwarte lucht;D
Ik gemeen? Dacht het niet. In de hoek in de straat mag al geen auto meer staan, en voor de paal van de carport op de oprit nu ook al niet meer: de DLS steekt zo'n 20 centimeter uit en de buurman is tegen de trekhaak aangereden.
Met andere woorden: "Haal die auto eens weg, hij staat ervoor".
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Daar waar andere mensen niet willen dat mijn auto staat, zet ik hem juist neer!
Zolang er geen pakeer verbod is, kunnen ze er niks op tegen hebben.
En als ze er toch problemen mee hebben, Bel de politie maar
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Niemand heeft er last van, ik sta nergens voor en je kan nog met 3 rolstoelen naast elkaar naar de voordeur komen.
Werd ik aangesproken dat ze niet wilden dat ik daar parkeerde. Dus ik heb ze even duidelijk gemaakt dat ik (eigenlijk mijn baas) wegenbelasting betaal, om overal te mogen staan waar geen stop of parkeerverbod is. En die plek valt daar onder.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens, als die buurman tegen je wagen aan is gereden... gewoon aanklagen. Dergelijk gedrag moet je afstraffen, is moedwillig slopen. (of botweg doorrijden na een aanrijding...)
Hier is er 1 aan het dreigen geweest de politie erbij te halen omdat ik dubbel geparkeerd zou staan. Ik heb m'n eigen wagens klem geparkeerd, dus tja... kom maar op. (nooit meer wat van gehoord)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De v?lgende keer echter zal ik niet schromen om de GLS lekker ruim in de hoek te zetten.:grr:
- V300 register
- Verbannen
-