Thread zonder onderwerp :D
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvo freak;70150 schreef : de rode glt...met meegespoten spiegels..:yesyes:..man wat ben ik trots op die bak..:w00t:
Ja, ik heb 'm gezien! Ik had jammer genoeg geen camera bij de hand, anders had ik wat plaatjes geschoten!
Prachtbak:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;69715 schreef : Van die scheet kan ik geen koek bakken... wat bedoel je?
Nou: Mn donker rode 340 GL ('83) heb ik de motor van vervangen. Echter dit motortje tikt nu vaag genoeg ook! Plus dat de CVT ook niet opschakelt en ik een hekel heb gekregen aan niet werkende CVT's.
Toen kreeg ik een 340 diesel aangeboden. Staat al jaren in de tuin, maar doet het nog prima.
Alles past zonder grote aanpassingen volgens mij. En dan rij ik een belastingvrije 340 diesel! De vraag is alleen of de RDW het daar net zo mee eens is...Ombouwen naar een origineel typegoedkeur mag heb ik inmiddels al achterhaald. Alleen het typegoedkeur van een diesel begint pas bij 1985/1986 ergens...Dus dat moet ik nog even informeren.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Handbak overbouwen of variomatisch dieselen?
- V300 register
- Verbannen
-
dit kun je aantonen met bijvoorbeeld werkplaatsdocumentatie (onderdelenboek), fotoreportage van de situatie in de donor auto, etc.