Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-

Edit: ik heb ook echt v????l meer spam dan voorheen. Dit weekend een spamberichtje of 30 :S
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
ofwel de verzender van het eerste mailtje was betrouwbaar en zal je niet verder lastigvallen;
ofwel je komt terecht in een nieuwe spam database en bent voortaan nog veel vaker het haasje.
de enige manier om spam te voorkomen is een adres te gebruiken voor je persoonlijke mail, wat je alleen geeft aan mensen waarvan je weet dat ze het niet gebruiken voor doorstuurmailtjes etc.
en verder nergens invullen. zeker niet bij 'free registration' pagina's etc
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Dutchie;67316 schreef : En dat is dus wat Tjeerd terecht in een eerdere post afraadt. Als je gaat antwoorden, zien ze dat het een actief e-mailadres is, dus gaan ze n?g meer sturen. Bovendien verkopen ze gewoon jouw e-mailadres door, dus krijg je n?g meer. Een soort virtuele... nee... virtuoze... ook niet... owja, vicieuze cirkel
Nee hoor, effe een weekje wachten met antwoorden.
Of het echt werkt weet ik niet, maar sinds de jaarwisseling heb ik slechts een spammailtje of 4, 5 gehad.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
het zijn ook vooral mailtjes met computervertalingen (van die zinnen met allemaal nederlandse woorden, maar het slaat werkelijk nergens op)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Niet overal je e-mailadres invullen scheelt ook enorm...
Ik heb geen toegenomen hoeveelheid spam... het lijkt zelfs veel minder te worden.
- V300 register
- Verbannen
-
video.google.nl/videoplay?docid=7700174681234351555
bij de opmerkingen staat wat meer uitleg; dit sluizencomplex was het eindpunt van de gezamelijke toertocht.
- V300 register
- Verbannen
-
Al mijn spam komt in mn spambox en dat wordt elke paar dagen automatisch geleegd.. dus niet zoveel last van:)