Thread zonder onderwerp :D
- V300 register
- Verbannen
-
1:16,67!!!???
PRECIES .. dat gemiddelde heb ik met de Rv78Tf laatst ook gehaald toen ik mn best deed..
Goed te zien Rick dat je een clublid bent! Leuk, zie ik 'm vast nog wel is terug:D.
Voor de mensen die bang zijn dat ik geen 300 meer ga rijden; wees niet gevreesd; ik ga rustig op zoek naar een m??ie in goede staat zijnde 360 GLS of iets in die richting (w?l belastingvrij...).
De witte 5drs is zeker geen verkeerde aankoop - motortje loopt mooi en pittig, en de bak is erg fijn!
Ga je 'm ook n beetje opknappen rick?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

Anyway, als het mij uiteindelijk 4% in de benzinekosten scheelt wil ik best even mijn ogen dicht doen als ik op "JA" druk bij de PIN hoor
- V300 register
- Verbannen
-
En ik moet toegeven sommige kleine stukjes heb ik heel even niet opgelet, dus meost nog zuiniger kunnen!
- V300 register
- Verbannen
-
Nee maar ik vind het wel geinig, wil er binnenkort eens ?cht op gaan letten, kijken wat er mogelijk is als ?lles meezit:- zo goed mogelijk anticiperen (verkeerslichten, snelweg)
- zo weinig mogelijk onnodig snelheid verliezen (ook in bochten, je moet iedere km/u weer opbouwen)
- iets hogere bandenspanning
- geen verlichting of andere grote verbruikers
En het liefst dan ook nog z?nder dat je daarbij het verkeer ophoudt met een extreem truttige rijstijl.
- V300 register
- Verbannen
-
(dat had ik dan weer niet... )
En tussen de 2500 en 4000 toeren houden met weinig gas geven.. zo deed ik het.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik had stads/provinciaal en snelweg gereden trouwens!
- V300 register
- Verbannen
-
Bijdewee: het plan is om beide 340's in goede staat te brengen; met twee auto's en een motor ben ik nu in de luxe positie dat er serieus gesleuteld kan gaan worden, zonder dat de auto elke dag weer moet rijden.
grtz,
Rick
- V300 register
- Verbannen
-
Als je 'm vrij of helemaal strak krijgt dan is het echt een hele wijze bak.. wit, glimmend en met die spoiler!
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;63859 schreef : ... ik ga rustig op zoek naar een m??ie in goede staat zijnde 360 GLS of iets in die richting (w?l belastingvrij...)
Dat valt nog niet mee. In goede staat al niet en dan ook nog belastingvrij?