ook voor roestpreventie en laswerk
Motorkap monteren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:20 #632276
door V300 register
Motorkap monteren is gemaakt door V300 register
Hallo,
Ik heb een beetje een stomme vraag.. maar ik kom er zelf niet meer uit.. Dus onder het motto domme vragen bestaan niet:
Vandaag bezig geweest met de grill van men 340 uit '91. Voor het gemak en omdat we toch bezig waren de motorkap eraf gehaald. Heel voorzichtig goed gekeken hoe het zat.. Maar.. Ik krijg met geen mogelijkheid de motor kap er meer op.. De scharnieren die ik heb losgehaald (scharnierpen eruit, alles los halen etc) krijg ik niet meer op de goede manier vast. Ik had ze vast zitten maar kreeg de motorkap niet meer dicht (hij viel voor niet meer in het slot) Volgens mij zitten de scharnieren wel vast, pennen er keurig door, maar volgens mij gaat er iets mis.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen, een oplossing, tips??)
Ik heb een beetje een stomme vraag.. maar ik kom er zelf niet meer uit.. Dus onder het motto domme vragen bestaan niet:
Vandaag bezig geweest met de grill van men 340 uit '91. Voor het gemak en omdat we toch bezig waren de motorkap eraf gehaald. Heel voorzichtig goed gekeken hoe het zat.. Maar.. Ik krijg met geen mogelijkheid de motor kap er meer op.. De scharnieren die ik heb losgehaald (scharnierpen eruit, alles los halen etc) krijg ik niet meer op de goede manier vast. Ik had ze vast zitten maar kreeg de motorkap niet meer dicht (hij viel voor niet meer in het slot) Volgens mij zitten de scharnieren wel vast, pennen er keurig door, maar volgens mij gaat er iets mis.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen, een oplossing, tips??)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:41 #915650
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motorkap monteren
Normaal de motorkap demonteren doe je door die paar boutjes aan de frontplaat los te schroeven (achter de grille) zodat de kap met steunen en alles mee naar buiten komt.
Heb je die 2 veren ook losgehaald? Of doe anders even een fotootje hoe het er nu uit ziet.
Heb je die 2 veren ook losgehaald? Of doe anders even een fotootje hoe het er nu uit ziet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:53 #915653
door V300 register
Dank Jos, daar was ik zelf ook achter nu
Was een beter idee geweest inderdaad.. Ik heb momenteel geen foto tot beschikking, zet ik er morgen even op. Heb indd de veren ook los.. De hele kap ligt los.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2012 21:56 #915654
door V300 register
Toch bedankt, ik weet al wat ik kan doe. Ik haal morgen de boutjes achter de gril even los, zet ik dan alles in elkaar, monteer ik hem dan weer op de 'goede' manier!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-09-2012 18:15 #915690
door V300 register
Gelukt, alles zit weer keurig op zijn plaats!
Moderators: Mark Smeets