Chroom strips/lijsten
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil mijn volvo weer in top conditie krijgen echter zijn de chroom strips langs de dakrand, ramen en bumpers vergaan.
Weet iemand waar je deze kan kopen?
Groeten, Jochum
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Rendering Error in layout Message/Item: Kunena\Forum\Libraries\BBCode\KunenaBBCodeLibrary::renderEbayLayout(): Argument #1 ($ItemID) must be of type int, string given, called in /var/www/vhosts/volvoklassiekervereniging.nl/domains/volvoklassiekervereniging.nl/public_html/libraries/kunena/src/BBCode/KunenaBBCode.php on line 314. Please enable debug mode for more information.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Rendering Error in layout Message/Item: Kunena\Forum\Libraries\BBCode\KunenaBBCodeLibrary::renderEbayLayout(): Argument #1 ($ItemID) must be of type int, string given, called in /var/www/vhosts/volvoklassiekervereniging.nl/domains/volvoklassiekervereniging.nl/public_html/libraries/kunena/src/BBCode/KunenaBBCode.php on line 314. Please enable debug mode for more information.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;195967 schreef : Misschien is deze advertentie wat?
www.volvo300club.nl/advertenties.php?adid=4451
Owzo ok! Volgens mij heb ik niet goed gekeken in de advertenties of met een half oog.
Zal even nagaan of het iets is.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;195964 schreef : Dit moet je echt via onze advertentiesite (gezocht) proberen en/of langs sloperijen trekken. Overigens is niet alles verchroomd RVS, verschilt per type. Wat voor een 300 heb je? Edit: nog altijd de 360 opknapper? Zo te zien zijn dat allemaal kunststof strips...?!
Klopt, ik heb nog steeds de opknapper! (360 GL) Deze heeft verchroomde plastic lijsten.
De laatste tijd ben ik bezig alle roest plekjes bij te werken en ook veel aan het poetsen. Helaas steken de verjaarde lijstjes zo wel steeds meer af met de rest van de wagen...