ruitenwisserellende
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zit zelf met een ander probleem, vandaar ook mijn belangstelling, namelijk een wielkas waar stukken zijn verroest. Ik heb linksvoor het buitenscherm verwijderd en nu bleek dat de rand waar het scherm opgeschroefd zit nogal wat gaten vertoont. Dwz ik kan onderweg niks verliezen maar een reparatie is (medio zomer) noodzakelijk. Is lassen altijd de beste oplossing?
- V300 register
- Verbannen
-
maarten75;192418 schreef : Is lassen altijd de beste oplossing?
Kort antwoord: Ja.
Lang antwoord: Jazeker.
Het verrotte stuk uitslijpen en nieuw plaatje op maat maken, of uit een donor hetzelfde stuk halen of bij iemand weghalen die al veel heeft liggen. Rondom schoonborstelen, lassen, behandelen, spuiten en voila
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
maarten75;192271 schreef : Je zou de roest weg kunnen slijpen/schuren, en het hele zaakje behandelen om verder roesten te voorkomen. Daarna maak je van aluminium een nieuw stukje plaat dat je met popnagels vastzet en vervolgens met glasvezels matjes afwerkt. Een likje verf en de wisser natuurlijk en niemand die d'r iets van ziet!
goed inzoomen !! zonder het dashbord+voorruit te demonteren kom je er niet bij !!
ik heb hem inmiddels al in onderdelen bijgesorteerd in de stelling
frank
- V300 register
- Verbannen
-
maarten75;192418 schreef : Frank zou de foto's moeten plaatsen.
Ik zit zelf met een ander probleem, vandaar ook mijn belangstelling, namelijk een wielkas waar stukken zijn verroest. Ik heb linksvoor het buitenscherm verwijderd en nu bleek dat de rand waar het scherm opgeschroefd zit nogal wat gaten vertoont. Dwz ik kan onderweg niks verliezen maar een reparatie is (medio zomer) noodzakelijk. Is lassen altijd de beste oplossing?
daar mogen gaten in zitten, als de veerschotel maar rondom vast zit !!