ook voor roestpreventie en laswerk
Deurhendel afgebroken
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2011 11:23 #631606
door V300 register
Deurhendel afgebroken is gemaakt door V300 register
Ik had vanmorgen de deurhendel van het bestuurdersportier ik mijn hand.
Het metalen deel is doormidden en ik kan de deur van buitenaf niet meer openen.
Ik sta nu op de sloop bij een 3, maar hoe krijg ik de hendel los?
:cry3:
Het metalen deel is doormidden en ik kan de deur van buitenaf niet meer openen.
Ik sta nu op de sloop bij een 3, maar hoe krijg ik de hendel los?
:cry3:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2011 11:31 #892684
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Deurhendel afgebroken
Ah, binnedeurpaneel eraf. Voorzichtig en geduldig het plastic verwijderen. Die kun je nog wel eens nodig hebben. Dan met dopje 10 de raamgeleider losmaken. Het boudje zit linksonder. Deze verwijderen of plat in de deur leggen. Raam omhoog doen natuurlijk. Dan een kruiskopschroef aan de binnenzijde van de deurklink losmaken. Dan plastic kapje zorgvuldig verwijderen door in te knijpen en naar onderen te halen. Dan heb je twee stangetjes die met een stangetjesplug vast zitten (Dus niet het klipje losmaken). Die kun je er zo uitduwen. En dan is het tactisch manouvreren met de deurklink. Soms gaat het echt maar net of met een klein beetje kracht zetten. Zorg dat je daarbij de deurklink in de goede stand houd. Het slotje kun je overzetten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2011 11:32 #892685
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Deurhendel afgebroken
Wat zit er allemaal voor bruikbaars op de auto en bij welke sloop staat ie?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2011 13:09 #892686
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deurhendel afgebroken
Bedankt voor de snelle reactie. M'n batterij was bijna leeg dus ik had geen tijd om gelijk een reactie te typen met de telefoon.
Het is een 4-deurs 340 GL en hij staat bij De Populier in Rotterdam Prins-Alexander. Buiten hoofdsteunen en wat (nu losse) deurpanelen was het exterieur aardig vergaan. Er lag nog een 1.7 of 1.4 in, maar de helft was er al vanaf. Nog wel 2 cockpits en misschien een achterklep. Voor de rest geen speciale onderdelen. Deze 340 staat er ook al een hele lange tijd en het is helaas de enige 3-serie.
Ik heb het slot + hendel er in ieder geval uit gekregen. Nu maar even gaan vogelen met dat slot, want dat wil er met geen mogelijkheid uit.
Het is een 4-deurs 340 GL en hij staat bij De Populier in Rotterdam Prins-Alexander. Buiten hoofdsteunen en wat (nu losse) deurpanelen was het exterieur aardig vergaan. Er lag nog een 1.7 of 1.4 in, maar de helft was er al vanaf. Nog wel 2 cockpits en misschien een achterklep. Voor de rest geen speciale onderdelen. Deze 340 staat er ook al een hele lange tijd en het is helaas de enige 3-serie.
Ik heb het slot + hendel er in ieder geval uit gekregen. Nu maar even gaan vogelen met dat slot, want dat wil er met geen mogelijkheid uit.
Moderators: Mark Smeets