Stootstrips Deuren
- V300 register
- Verbannen
-
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
nijmegenleeft;168398 schreef : Ik wil ze er bij mij ook vanaf hebben en de stripping ook maar ik bedenk me nog wel een keertje voor ik eraan begin
.
Jij hebt andere, smalle stripjes op je 343 die je er binnen 5 minuten af hebt (afgelopen zomer nog gedaan)
f?hn erop, visdraad er achterlangs en klaar is kees. Als je het goed doet, pak je direct alle kit mee en hoef je niet met chemische troep op je lak om de resten te verwijderen. Niet zomaar zonder verwarmen lostrekken, dan trek je de lak mee.
m.b.t. die striping; hou rekening met kleurverschil!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;168400 schreef : Jij hebt andere, smalle stripjes op je 343 die je er binnen 5 minuten af hebt (afgelopen zomer nog gedaan)
f?hn erop, visdraad er achterlangs en klaar is kees. Als je het goed doet, pak je direct alle kit mee en hoef je niet met chemische troep op je lak om de resten te verwijderen. Niet zomaar zonder verwarmen lostrekken, dan trek je de lak mee.
m.b.t. die striping; hou rekening met kleurverschil!
Dat valt wel mee, ik heb de lak er niet afgetrokken maar nog wel resten kit erop zitten.. met een dremelding+polijst-ding-achtig kopje is het er met veel geduld wel af te krijgen