ook voor roestpreventie en laswerk
Dat ene roestplekje moet weg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2010 13:04 #857364
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Dat ene roestplekje moet weg
Ik snap het nogsteeds niet.. hoe groot is die roestplek?
Open een showroom topic met foto's zodat we de beauty kunnen zien! Want als dit het puntje is waar je je zorgen om maakt,..mag die auto wel in topstaat zijn
Open een showroom topic met foto's zodat we de beauty kunnen zien! Want als dit het puntje is waar je je zorgen om maakt,..mag die auto wel in topstaat zijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2010 16:24 #857378
door V300 register
Euh. We hebben het hier over spuiten, andere motorkap halen. Terwijl meneer of mevrouw Ilja het over een steenslag plekje heeft.
Dit moet gewoon gepolijst worden, een stukje wetsanden er omheen en met een lakstift het kale plekje weer opvullen + polijsten.
Ik heb dit onlangs met een HELE motorkap laten doen die vol zat met steenslag voor 50,- euro bij een schadebedrijfje. De lakstift kostte me dan ook nog wel geld en ik moest de motorkap los afleveren. Hij was daarna als nieuw...
Dit moet gewoon gepolijst worden, een stukje wetsanden er omheen en met een lakstift het kale plekje weer opvullen + polijsten.
Ik heb dit onlangs met een HELE motorkap laten doen die vol zat met steenslag voor 50,- euro bij een schadebedrijfje. De lakstift kostte me dan ook nog wel geld en ik moest de motorkap los afleveren. Hij was daarna als nieuw...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2010 18:04 #857392
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Dat ene roestplekje moet weg
Ilja, eventueel heb ik nog een stofjasblauwe motorkap zonder roest inclusief bevestigingbij interesse stuur even een PB. Mocht je op zoek gaan naar een andere.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2010 21:52 #857434
door 16673-dummy
Aan de buitenkant lijkt het misschien een steenslagplekje, maar zoals Anjo al zei hebben de laatste 340's een "zwakke motorkap" wat betreft roest van binnenuit. Dan kun je gaan polijsten en verven wat je wilt, maar als het van binnenuit komt redt je het daar niet mee.
Beantwoord door 16673-dummy in topic Dat ene roestplekje moet weg
slb_340;162673 schreef : Euh. We hebben het hier over spuiten, andere motorkap halen. Terwijl meneer of mevrouw Ilja het over een steenslag plekje heeft.
Aan de buitenkant lijkt het misschien een steenslagplekje, maar zoals Anjo al zei hebben de laatste 340's een "zwakke motorkap" wat betreft roest van binnenuit. Dan kun je gaan polijsten en verven wat je wilt, maar als het van binnenuit komt redt je het daar niet mee.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-12-2010 23:07 #857453
door V300 register
Ik toon het ding wel eventjes in de showroom zodra ik goede foto's heb kunnen nemen.
Moderators: Mark Smeets