Gasflessen lasapparaat
- V300 register
- Verbannen
-
Even googlen, ik heb ook wel eens gekeken en gezocht. Bijv. rustboosters veenendaal. Je kan zelfs via diverse doehetzelf zaken flessen ruilen.
Ik zelf heb een miglas apparaat en gebruik weggooiflesjes co2/argon omdat ik zo ontzettend weinig las. Voor wat meer laswerk misschien in de toekomst dan ga ik een fles kopen met drukregelaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zou zonde zijn om er geld aan uit te geven, maar hem uiteindelijk niet eens te kunnen gebruiken!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;148115 schreef : Wees gerust Karsten, mijn vader heeft er meer dan genoeg ervaring mee. Echt niet alleen maar hier en daar en plaatje lassen...
Ik zou dan toch eerst wat oefenen aanraden Joost, ik heb nog is rondgehoord hier op het werk onder de lassers en zij vinden het echt allesbehalve haalbaar... Maarja, ze zijn dan ook automaat of electrode lassers!
Ik ken hier wel nog iemand die jarenlang carrosserie werk gedaan heeft en het ook altijd zo heeft gedaan!
Denk dat het een kwestie is van oefenen!
De tip is om bij autogeen de warmte zo beperkt mogelijk te houden op de plaat (beetje hetzelfde als bij MIG), maar dat is minder eenvoudig omdat je met een vlam zit!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;148145 schreef : Ik zou dan toch eerst wat oefenen aanraden Ik ken hier wel nog iemand die jarenlang carrosserie werk gedaan heeft en het ook altijd zo heeft gedaan!
Denk dat het een kwestie is van oefenen!
De tip is om bij autogeen de warmte zo beperkt mogelijk te houden op de plaat (beetje hetzelfde als bij MIG), maar dat is minder eenvoudig omdat je met een vlam zit!
Ik heb zoveel afleveringen van het "A team" gezien. Altijd van alles aan elkaar gelast door B A dan moet het mij toch ook wel lukkenyeehaa!:f:w00t:
GEINTJE
Lassen is een vak, zelfs met mijn eenvoudige Miglassertje is het nog lastig als je net als ik ex timmerman bent.
. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het zit nog dicht ook!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-