ook voor roestpreventie en laswerk

Niet meer nieuw te krijgen

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 15:03 #630090 door Erick Janssen (GAST)
Niet meer nieuw te krijgen is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Ik ben vanmorgen bij een Volvo dealer in Roermond geweest voor een taxatie na een aanrijding met onze Blueline, details zal ik jullie besparen :flame:.
Het enigste wat beschadigd was, was de voorbumper en de knipperlicht unit is in een paar stukjes uit elkaar gevallen. :grr:
Gaat die beste man naar het magazijn om te vragen wat dat moet kosten, :wtf2: krijgt hij te horen dat een voorbumper en een knipperlicht unit niet meer te krijgen zijn :no:. Maar hij heeft wel kunnen op schrijven wat dat grapje gaat kosten ?380.00, [incl materiaal, arbeidsloon en BTW] :yesyes:

Dus jullie zijn gewaarschuwd, het wordt tijd om te hamsteren :yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 15:16 #825322 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Niet meer nieuw te krijgen
Net hetzelfde verhaal als dat wat ik al gehoord had vorig jaar!
Idd tijd om te hamsteren.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 15:20 #825323 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Niet meer nieuw te krijgen
Het was jaren geleden al tijd om te hamsteren: inmiddels is de grootste voorraad al actief en bewust vernietigd en datgene wat de dealers nog hebben liggen staat in schril contrast met wat er ooit was.

Ik denk dat de laatste voorraden uiteindelijk bij liefhebbers/clubs o.i.d. terechtkomen. Ik doe iig hard m'n best :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 15:32 #825325 door V300 register
Tsja vind het niet echt een verrassing hoor, zeker zoiets lomps al een bumper gaan ze echt geen 19 jaar op de plank laten liggen. Als ze tegenwoordig haast al geen specifieke 300-slijtagedelen meer verkopen geef ik je voor een bumper weinig kans :)

Wel vervelend dat je schade hebt! Maar gewoon 2ehands onderdelen plaatsen, een bumper en knipperlicht heb je echt binnen een halve dag gevonden schat ik zo in. Bumperstrip van de blueline overzetten en klaar ben je :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 15:45 #825326 door V300 register
Inderdaad, wees blij dat er nog slopers zijn waar de onderdelen vanaf te halen zijn. De 780 heeft het zelfde probleem en vind daar maar eens een sloper voor < 1500 euro voor.

BTW Tjeerd, beide wagens te koop en de 340 is niet hoofdrolspeler in een V3C advertentie maar op speurders? Doet eens fix. ;D

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-03-2010 15:58 #825327 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Niet meer nieuw te krijgen
Ik hamster al een tijdje. Ik heb het gevoel dat voor steeds meer spullen de verlossing nabij is.....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 16:34 #825331 door V300 register
Ik heb inmiddels genoeg nieuwe en gebruikte onderdelen gehamsterd om 1 auto ruim in onderdelen en accessoires te voorzien. Genoeg voor mij dus. Jammer dat een centraal clubmagazijn onbereikbaar is voor de V3C.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
31-03-2010 16:51 #825334 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Niet meer nieuw te krijgen
Ondertussen hebben wij al 5 nieuwe koplampen liggen, 2 einddempers, 3 deuren, een motorblok met aandrijflijn... tijd voor uitbreiding van de kelder :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
31-03-2010 16:55 #825335 door V300 register
Nieuwe onderdelen zijn idd leuk. Ik weet nog best wat spul te liggen splinternieuw, dat komt allemaal tzt. nog wel een keer te koop.
Ik ben tevreden dat ik mijn motor en aandrijflijn goed in elkaar heb zitten, voor- en achterwielophanging volledig kan vernieuwen, al het plaatwerk nieuw of zgan heb liggen en dergelijke. Ik zoek alleen nog een volledig interieur inclusief alle plastic panelen.

Ik heb deze week wel besproken dat ik mijn Volvo mag bewaren, ook zolang ik in het buitenland ben!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
31-03-2010 17:11 #825338 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Niet meer nieuw te krijgen
Nieuwe onderdelen is ook waar het om gaat. Die deuren en motor + aandrijflijn kwamen toevallig van een sloper en is natuurlijk zonde om weg te gooien. Het gaat nu om slijtage onderdelen die straks niet meer te krijgen zijn, zoals bijvoorbeeld de koplampreflectoren. We zijn ook nog aan het kijken bij artaparts om een raamhoek te bestellen, nu 1 kant al niet meer leverbaar is...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC