ook voor roestpreventie en laswerk
Tectyleren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 14:44 #630040
door V300 register
Tectyleren is gemaakt door V300 register
Beste allemaal,
ik (en m'n moeder) zijn nog steeds erg tevreden met de 340. Omdat de wagen eigenlijk helemaal nieuw is en de roestduivel nog steeds niet weet dat de 340 weer op de weg is heb ik inlichtingen ingewonnen omtrent het laten tectyleren van de auto. Dit adres is wel lekker dicht bij, Van Aalst in Alphen aan den Rijn.
De 1e schatting is Euro 1.100,00. :crazy1:
Nu blijf ik vinden dat het moet gebeuren maar ik blijf ook Euro 1.100,00 een hoop centjes vinden.
Vraag: Wie weet er een goed en goedkoper adres?
ik (en m'n moeder) zijn nog steeds erg tevreden met de 340. Omdat de wagen eigenlijk helemaal nieuw is en de roestduivel nog steeds niet weet dat de 340 weer op de weg is heb ik inlichtingen ingewonnen omtrent het laten tectyleren van de auto. Dit adres is wel lekker dicht bij, Van Aalst in Alphen aan den Rijn.
De 1e schatting is Euro 1.100,00. :crazy1:
Nu blijf ik vinden dat het moet gebeuren maar ik blijf ook Euro 1.100,00 een hoop centjes vinden.
Vraag: Wie weet er een goed en goedkoper adres?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 14:45 #821204
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Tectyleren
In Beverwijk zit er ook 1, afgaande op de sticker op mijn voorruit.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2010 14:52 #821205
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Tectyleren
Visser in Den Haag, ooit in 1958 onze HTM museumbus gedaan, en het is nog steeds te zien, ik weet niet wat voor ontiegelijke rommel het is geweest maar het werkt prima! Jammer dat het al jaren ter zielen is...
Overigens vind ik 1100 euro niet eens zo gek hoog, als dan ook alles goed schoonmaken etc.
Overigens vind ik 1100 euro niet eens zo gek hoog, als dan ook alles goed schoonmaken etc.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-03-2010 16:25 #821218
door V300 register
Check:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4123
Topic staat trouwens bijna bovenaan in Google als je zoekt op ML-behandeling en ook nog op de eerste pagina als je zoekt op tectyleren.
Topic staat trouwens bijna bovenaan in Google als je zoekt op ML-behandeling en ook nog op de eerste pagina als je zoekt op tectyleren.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2010 22:51 #821417
door V300 register
Yep dat topic had ik ook gelezen maar is alweer bijna 1 1/2 jaar oud, was eigenlijk op zoek naar nieuwe input.
En inderdaad, als je de 1100 Euro deelt op 22 jaar valt het best wel mee (herhalingsbehandelingen nog niet mee gerekend). Blijft wel het feit dat het wel in je achterzak moet zitten.:f
Van Aalst komt op internet wel als "hoofdspeler" uit de bus en andere aanbieders zijn er bijna niet, zeker niet hier in de buurt. Ga in ieder geval de inspectie laten doen op 03/04. Daarna maar eens kijken of de prijs nog wat lager wordt omdat de auto eigenlijk nog in originele en (bijna) nieuwstaat is. En anders ....................... weet er eigenlijk iemand of er krantentassen in de kofferbak passen?:lol:
En inderdaad, als je de 1100 Euro deelt op 22 jaar valt het best wel mee (herhalingsbehandelingen nog niet mee gerekend). Blijft wel het feit dat het wel in je achterzak moet zitten.:f
Van Aalst komt op internet wel als "hoofdspeler" uit de bus en andere aanbieders zijn er bijna niet, zeker niet hier in de buurt. Ga in ieder geval de inspectie laten doen op 03/04. Daarna maar eens kijken of de prijs nog wat lager wordt omdat de auto eigenlijk nog in originele en (bijna) nieuwstaat is. En anders ....................... weet er eigenlijk iemand of er krantentassen in de kofferbak passen?:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-03-2010 09:28 #821427
door V300 register
Er zal altijd wel wat onderhandelingsruimte zijn toch?
.
Die tassen passen vast wel
Die tassen passen vast wel
Moderators: Mark Smeets