ook voor roestpreventie en laswerk

Rubbers achterste uitzetramen 3-deurs

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-03-2010 12:20 #630027 door V300 register
Rubbers achterste uitzetramen 3-deurs is gemaakt door V300 register
Over rubbers gesproken: de raamrubbers van de uitzetruitjes lekken bij onze 3-deurs 360 nogal. Nu heb ik nog een stuk eersteklas deurrubber over dat niemand wil kopen :) maar dat is wel duidelijk anders.
De rubbers van de uitzetramen hebben een soort gootje (waar aan de bovenkant overigens een hoop troep in blijft zitten), desalniettemin ben ik in de verleiding om het deurrubber erop te zetten. Heeft iemand anders hier wellicht mee ge?xperimenteerd of wie weet zo wel dat dit wel of geen goed idee is?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 13:03 #820862 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Rubbers achterste uitzetramen 3-deurs
een rubber gelijk aan het deurrubber kun je daar inderdaad voor gebruiken; de hoogte van het rubber is wel bijzonder belangrijk.

je zou eigenlijk een rubber hiervoor moeten hebben dat een maatje kleiner is als de originele deurrubbers.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-03-2010 22:55 #820910 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Rubbers achterste uitzetramen 3-deurs
daar experimenteer ik niet mee, maar ik heb nog wel de originele uitzetraampjes-rubbers van een 3drs 340, neem aan dat die hetzelfde zijn.
zal kijken of deze nog goed zijn. laat maar weten via pm of je ze nog nodig hebt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2010 18:18 #820951 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Rubbers achterste uitzetramen 3-deurs
Heb vanmiddag het restant portierrubbers op de plaats van de lekkende zijraamrubbers aangebracht en dat ging eigenlijk heel goed. Ik moet de wasstraattest nog doen, maar ik krijg de indruk dat het prima afdicht!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC