achterbumper demonteren
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik raad je aan, om alles ruim op voorhand alles in te spuiten met WD40. Ik heb er nu al twee bumpers af getrokken en elke keer heb ik flink staan vloeken, maar ik heb wel gemerkt dat WD40 toch echt essentieel is en het echt heel wat makkelijker gaat!
Je moet in totaal 4 bouten en moeren loshalen, allemaal sleutel 13! De plek is zoals eerder gezegd hoogst irritant en vooral omdat je nog op je rug onder de auto ligt! Ik raad je aan om 'n kussen mee onder de auto te nemen, een bril tegen het vallende stof op te zetten en goede sleutels te gebruiken! Je komt er wel, mits je bereid bent de tijd ervoor te nemen!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
waarom dit trouwens een leuke klus is; een of andere janlul in born heeft bouten erin zitten knetteren die 10mm te lang zijn, 3x raden wat voor bouten ik gemonteerd heb in m'n blauwe;)
- V300 register
- Verbannen
-
Dat die bouten te lang zijn, kan ik echt beamen! Niet te genieten die hap!
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
de auto heeft geen trekhaak..yeehaa!elpee;122019 schreef : heeft hij een trekhaak?
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nee, want het zijn zelfborgende moeren die je na gebruik altijd moet vervangen.Neerlands trots;122064 schreef : En heel erg handig dat de moeren ook meedraaien! Hadden ze die in de fabriek nou niet even met een laspuntje kunnen vastzetten!?:crazy2: