koplampwissermotoren
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ben340DL;112915 schreef : Zeker , Jean-Luc
Toen ik daar voor het eerst kwam waren ze eigenlijk niet bereid om moeite te doen voor een "oude"340.
Ik ben er nu de laatste tijd wat regelmatiger geweest, en ze begonnen me te herkennen.
Het scheelt ook dat ik nu met de magazijnchef gesproken heb, en niet zoals gewoonlijk met een baliemedewerker en zn computer.
Ik heb gelijk de club gepromoot, ze wisten niet dat er nog zoveel liefhebbers waren van de 300 serie..
Het was vandaag eigenlijk een heel leuk bezoek, en ik kom er nu graag nog eens terug.
Dit herken ik helemaal van dealergroep Harrie Arendsen (behalve je eerste zin, gearceerd).
De magazijnchef vindt 't geweldig als ik of m'n broer langskom(t). Hij zoekt en graaft - en vindt vaak ook nog.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Heel vaak zonder de gezochte onderdelen weer naar huis gegaan om hier op het forum te lezen dat bij andere volvo garages de spullen nog gewoon op de plank liggen.
Ik ben blij dat ik sinds vandaag een normale klantenrelatie heb bij van der wulp, en ik hoop in de toekomst nog veel aan deze mensen te hebben.
Groeten, Ben
- Mark Smeets
- Moderator
-
Beste,
Dit hebben wij niet meer op stock.
Ook heb ik via de dealer website belgie gekeken maar in gans belgie bestaat het ook niet meer.
Met vriendelijke groeten,
Tinny Celis
Magazijn verantwoordelijke
Dus ze heeft toch de moeite genomen om te kijken of het in Belgi? nog leverbaar is
Blijkt nu alleen dat we van de Nederlandse dealer het verkeerde nummer hadden... :snif:
Nog maar een mailt terug met het juiste nummer + afbeelding uit het volvo onderdelen boek (bedankt Jos
pap gaat vanuit het hotel in Engeland ff langs een Engelse dealer met het plaatje + nummer, om te kijken of daar nog wat te halen is
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
@ Diede, ik ga woensdag naar de zaak, en dan ga ik de hele voorraad koppelstukjes doorlopen om te kijken over er iets passends tussen zit.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Echter is dit zeker weten een ander onderdeel, want RJ Vera snapte niet waar ik het over had
Van Jos heb ik het volgende nummer gekregen: 32.81332
Ik kreeg net een mail van de Belgische dealer:
Beste,
Jammer, maar ook dit deel is niet meer in stock in onze filialen, ik heb ook opnieuw bij de dealers Belgi? nagekeken, maar ook daar geen voorraad.
Ik heb een mail gedaan naar ons hoofd afdeling parts Brussel, maar daar heb ik nog geen antwoordt terug gekregen.
Met vriendelijke groeten,
Mevr. Tinny Celis
Magazijn verantwoordelijke
dat is nog eens service :worship: Ben benieuwd wat het hoofd in Brussel te melden heeft...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-