Reservewielbak
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Als iemand een foto voor me heeft met wat afmetingen, zou ik dit heel erg waarderen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kun je dat reservewiel niet beter onder de motorkap huizen?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;109216 schreef : Dan moet je er al een van een 2-liter hebben.
Kun je dat reservewiel niet beter onder de motorkap huizen?
Meestal is daar geen ruimte voor. Bij Volvo hebben ze er ook speciaal ruimte voor moeten maken....
Misschien kun je eens op zoek naar een 440 of 460? Daar ligt 't reservewiel namelijk ook in de kofferbak. Die zullen er waarschijnlijk ook meer te vinden zijn dan 360's......
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Jos360;109246 schreef : Als jij een dichte plaat verzorgt en op een nette manier de bak er uit kunt halen en een dichte plaat terug kan zetten mag je mijn reservewielbak komen halen
Ik haal hem er denk ik ooit nog wel uit, maar voorlopig heeft het voor mij geen prioriteit.
Vraagje eerst waar woon je :confused:, als het niet te ver is kunnen we dat wel doen :yesyes:, ik heb ook tijd, moet nog het een en ander nog op knappen aan de Ascona waar ik 'm in wil monteren, als je tzt de bak eruit haalt, heb ik een koffer bodemplaat voor je van een 3 deurs 340 :y:
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;109228 schreef : Waarom neem je niet een hangrek waar de reservewiel in past, zoals bij veel Pegeutjes. Makkelijk te monteren, geen onherstelbare schade en met een hoes om de band een redelijke oplossing.
Liever niet ondanks de hoes wordt de band en velg nog heel vies, en omdat ik een trekhaak heb, en eigenlijk het belangrijkste gemis, een klein beetje bergruimte in de velg om wat gereedschap op te bergen
- Mark Smeets
- Moderator
-
2 Fast 4 U;109418 schreef : Vraagje eerst waar woon je :confused:,
voor jouw 3 kwatier tot 1 uur snelweg
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;109427 schreef : voor jouw 3 kwatier tot 1 uur snelweg
:confused:
- V300 register
- Verbannen
-
(heeft iemand een foto van de vlakke plaat? Ik heb hier 1mm dikke plaat liggen maar ik weet niet of de vorm ingewikkeld is om even vlug te maken... Ik heb geen zin om er lang mee bezig te zijn)