vouw in deur terugbuigen..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jeroen, die deur krijg je van z'n lang zal ze leven niet meer goed.
Ik heb echter een spijlportier staan in de perfecte kleur, perfecte staat, alleen met het nieuwe binnenwerk. Dan zul je dus op zoek moeten gaan naar passende deurpanelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
in elke stad/dorp/straat in dit landje heb je wel eens pech dat ze tegen je auto aanrijden..heb ik tenminste een uitadging om deze 343 weer in perfecte staat te krijgen en dat gaat mij gewoon lukken..volvofiel;96501 schreef : Argh. Ik krijg spijt als haren op mijn hoofd dat die mooie en vooral ontzettend harde wagen in een grote stad is aangereden.
Jeroen, die deur krijg je van z'n lang zal ze leven niet meer goed.
Ik heb echter een spijlportier staan in de perfecte kleur, perfecte staat, alleen met het nieuwe binnenwerk. Dan zul je dus op zoek moeten gaan naar passende deurpanelen.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;96442 schreef : Die buitenhuid heb ik wel nieuw liggen. Maar ehm. Dat is wel ook heel veel werk. Je kunt dan wel mooi het binnen werk goed herstellen.
Inderdaad. Beide delen daarna naar een schadehersteller en je krijgt een gloednieuwe deur terug, van schade is dan niets meer te zien. Zelf repareren gaat er niet uitzien(buiten het feit dat je dit onmogelijk weer goed krijgt), evenals zelf spuiten; dat wordt ook niks. Dit moet professioneel gerepareerd worden, evenals het voorscherm. En als je dan toch bezig bent, restaureer dan gelijk de hele auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Als ik jouw was zou ik proberen een andere deur te vinden :yesyes:
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Doeke Dobma;96573 schreef : evenals zelf spuiten; dat wordt ook niks. Dit moet professioneel gerepareerd worden, evenals het voorscherm. En als je dan toch bezig bent, restaureer dan gelijk de hele auto.
Rechtervoorscherm is door mij gespoten, is prima gelukt. Moet alleen nog gepolijst worden, daar heb ik zelf de tijd niet meer toe gehad.
De hele auto restaureren is zonde van het geld; hij heeft nog helemaal geen restauratie nodig. Dorpel lassen, hoekjes in de binnenschermen lassen en dan heb je het gehad.
Trouwens, Jeroen; wat ga je met de gedeukte deur doen?
Ik vind 't wel een leuk proefkonijn om te leren schade te herstellen. Zou zonde zijn als dit portier in de container verdwijnt.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
probeer dan van een ander merk auto een scherm/deur..zo heb ik ook de kunst van het schadeherstel geleerd namelijk..dan heb je de meeste kennis van andere merkenqua rondingen,randjes,etc van elke deur/scherm/dak/front,etcvolvofiel;96685 schreef : Rechtervoorscherm is door mij gespoten, is prima gelukt. Moet alleen nog gepolijst worden, daar heb ik zelf de tijd niet meer toe gehad.
De hele auto restaureren is zonde van het geld; hij heeft nog helemaal geen restauratie nodig. Dorpel lassen, hoekjes in de binnenschermen lassen en dan heb je het gehad.
Trouwens, Jeroen; wat ga je met de gedeukte deur doen?
Ik vind 't wel een leuk proefkonijn om te leren schade te herstellen. Zou zonde zijn als dit portier in de container verdwijnt.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-