ook voor roestpreventie en laswerk

vouw in deur terugbuigen..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2009 16:38 #767086 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic vouw in deur terugbuigen..
Argh. Ik krijg spijt als haren op mijn hoofd dat die mooie en vooral ontzettend harde wagen in een grote stad is aangereden.

Jeroen, die deur krijg je van z'n lang zal ze leven niet meer goed.

Ik heb echter een spijlportier staan in de perfecte kleur, perfecte staat, alleen met het nieuwe binnenwerk. Dan zul je dus op zoek moeten gaan naar passende deurpanelen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2009 21:30 #767143 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic vouw in deur terugbuigen..
goed nieuws hoop ik,een demontagebedrijf in 020 heeft een deur voor me,morgen even bellen naar deze beste persoon..

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-03-2009 21:35 #767144 door J. Ruiter

volvofiel;96501 schreef : Argh. Ik krijg spijt als haren op mijn hoofd dat die mooie en vooral ontzettend harde wagen in een grote stad is aangereden.

Jeroen, die deur krijg je van z'n lang zal ze leven niet meer goed.

Ik heb echter een spijlportier staan in de perfecte kleur, perfecte staat, alleen met het nieuwe binnenwerk. Dan zul je dus op zoek moeten gaan naar passende deurpanelen.

in elke stad/dorp/straat in dit landje heb je wel eens pech dat ze tegen je auto aanrijden..heb ik tenminste een uitadging om deze 343 weer in perfecte staat te krijgen en dat gaat mij gewoon lukken..:D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2009 00:29 #767158 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic vouw in deur terugbuigen..

Erik;96442 schreef : Die buitenhuid heb ik wel nieuw liggen. Maar ehm. Dat is wel ook heel veel werk. Je kunt dan wel mooi het binnen werk goed herstellen.

Inderdaad. Beide delen daarna naar een schadehersteller en je krijgt een gloednieuwe deur terug, van schade is dan niets meer te zien. Zelf repareren gaat er niet uitzien(buiten het feit dat je dit onmogelijk weer goed krijgt), evenals zelf spuiten; dat wordt ook niks. Dit moet professioneel gerepareerd worden, evenals het voorscherm. En als je dan toch bezig bent, restaureer dan gelijk de hele auto.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-03-2009 09:15 #767169 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vouw in deur terugbuigen..
No way, die deur krijg je echt niet zomaar weer goed.

Als ik jouw was zou ik proberen een andere deur te vinden :yesyes:

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-03-2009 12:56 #767188 door J. Ruiter
the search for the green volvo 343 door is nog steeds bezig..

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2009 19:38 #767267 door 16673-dummy

Doeke Dobma;96573 schreef : evenals zelf spuiten; dat wordt ook niks. Dit moet professioneel gerepareerd worden, evenals het voorscherm. En als je dan toch bezig bent, restaureer dan gelijk de hele auto.

Rechtervoorscherm is door mij gespoten, is prima gelukt. Moet alleen nog gepolijst worden, daar heb ik zelf de tijd niet meer toe gehad.

De hele auto restaureren is zonde van het geld; hij heeft nog helemaal geen restauratie nodig. Dorpel lassen, hoekjes in de binnenschermen lassen en dan heb je het gehad.

Trouwens, Jeroen; wat ga je met de gedeukte deur doen?
Ik vind 't wel een leuk proefkonijn om te leren schade te herstellen. Zou zonde zijn als dit portier in de container verdwijnt.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2009 11:20 #767355 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic vouw in deur terugbuigen..
Ik ben het met Doeke eens. Stukjes lassen is lapwerk. Kan veel jaren goed houden, maar je pakt deeltjes ge?soleerd aan. Als je de auto helemaal stript zie je wat er echt allemaal gedaan moet worden. Bovendien kun je alle delen er goed en solide weer in terug plaatsen. Heb je gewoon een betere garantie om de komende 10 jaar meer zorgeloos te gaan rijden. (denk bijv. aan het electrisch van de 343)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-03-2009 23:10 #767517 door J. Ruiter

volvofiel;96685 schreef : Rechtervoorscherm is door mij gespoten, is prima gelukt. Moet alleen nog gepolijst worden, daar heb ik zelf de tijd niet meer toe gehad.

De hele auto restaureren is zonde van het geld; hij heeft nog helemaal geen restauratie nodig. Dorpel lassen, hoekjes in de binnenschermen lassen en dan heb je het gehad.

Trouwens, Jeroen; wat ga je met de gedeukte deur doen?
Ik vind 't wel een leuk proefkonijn om te leren schade te herstellen. Zou zonde zijn als dit portier in de container verdwijnt.

probeer dan van een ander merk auto een scherm/deur..zo heb ik ook de kunst van het schadeherstel geleerd namelijk..dan heb je de meeste kennis van andere merkenqua rondingen,randjes,etc van elke deur/scherm/dak/front,etc

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-03-2009 17:21 #767576 door 16673-dummy
Ohja, ik zou nog foto's voor je maken. Zal ik straks effe doen, druk weekend gehad.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC